הניסוי של איטרניטי
אנשי איטרניטי מקבוצת אמן השיקו בכנס BI & Big Data של אנשים ומחשבים את Digger, מעבדת נתונים בסביבת ענן, שנועדה לאפשר לסטארט-אפים ולארגונים גדולים להתרכז בחדשנות ובפתרונות, ולחסוך התעסקות עם אינספור הטכנולוגיות והמוצרים שנולדים בכל יום.
במעבדה, שתנוהל על ידי מומחי החברה, יוכלו החברות לבצע האקתונים ודטתונים מבוססי נתונים ופתרונות, והיא אף תשמש פלטפורמה למפגש בין ארגונים ללקוחותיהם.
אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, ולאה המאירי, סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה, עלו לבמה במהלך הכנס והפתיעו את הנוכחים עם ניסוי מעניין שערכו באמצעות המעבדה, והציגו כיצד ניתן להפיק ממנה תובנות עסקיות.
במסגרת זו הציגו השניים על המסך פרופיל פייסבוק (Facebook) של אחד הנוכחים בקהל. לאחר שהמעבדה ניתחה את העמוד מכל הזוויות האפשריות וביצעה בו "חפירה", הכוללת את כל המידע אודות פרופיל המשתמש (סטטוס משפחתי, תחביבים, מקומות בילוי וכו'…), היא הפיקה ממנו תובנות עסקיות. הכוונה היא, לדוגמה לנסיעות התכופות לחו"ל שבעל הפרופיל ביצע במהלך השנה האחרונה, שהובילו לתובנה שהוא קהל היעד האולטימטיבי עבור חברות נסיעות בישראל, שיכולות להציע לו בהתבסס על הניתוח של המערכת שירותי נסיעות הרלבנטיים לפעילותו.
נתון נוסף שהופק רק מעמוד הפייסבוק הוא שבעליו הוא הורה לארבעה ילדים ומעת לעת נוסעת המשפחה לטיולים ברחבי הארץ. מדובר בנתון קלאסי עבור מותגי רכבים משפחתיים גדולים ועבור חברות הפועלות לקידום פעילויות ברחבי הארץ, דוגמת רשות הטבע והגנים והחברה להגנת הטבע.
בתוך כך, ובאמצעות ניתוח מידע מעמיק של כלל הנוכחים בקהל, בהסתמך של הנוכחות שלהם ברשתות החברתיות, ביצעו בר והמאירי חיזוי חי, על מנת לזהות מי מהם צמחוני. קהל הנוכחים הנפעם הגיב במחיאות כפיים סוערות.
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)