מטריקס חגגה סיום מהלך גיוס אנשי DBA

מטריקס

צוות הגיוס של מטריקס ירושלים התכנס באחרונה למפגש סיום שנה במסעדת דרך הגפן במושב בית זית שליד הבירה, כדי לציין את הצלחת מהלך גיוס אנשי DBA, שהוציאו לפועל בחודשים האחרונים. המהלך בוצע בעזרת צוות הגיוס של הסניף הירושלמי של מטריקס.

במפגש השתתפו מנהלי מטריקס מתחומי הגיוס וה-DBA, בהם אלכסיי סלטובסקי, מנהל אגף DBA, שאמר: "בשנה החולפת שמנו לעצמנו למטרה להגביר את קצב ואיכות הגיוסים בתחום במגזרים הפרטי, העסקי והממשלתי. זאת, לצד הגדלת ועיבוי צוות המומחים שלנו באגף".

הוא ציין כי "אנחנו סוגרים את השנה עם עמידה ביעדים אלה – ומעבר לכך. אנחנו מקווים להמשיך בדרך הזו ב-2016 – עם גיוסי DBA מוצלחים, תוך עבודה משותפת עם צוותי הגיוס של מטריקס".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

אנשי מטריקס. מימין: ענת ברקוביץ', מנהלת צוות גיוס ירושלים; פזית זיידמן, מנהלת אגף שירותי מומחים; עדי לוי, הדר כהן-פרי, ענבר קרסיק, סמדר לוי והדס דוידוביץ', רכזות גיוס; מיכל תשוקתי, מנהלת צוות מומחים  Matrix & Tangram-Soft; ואלכסיי סלטובסקי - מנהל אגף DBA

אנשי מטריקס. מימין: ענת ברקוביץ', מנהלת צוות גיוס ירושלים; פזית זיידמן, מנהלת אגף שירותי מומחים; עדי לוי, הדר כהן-פרי, ענבר קרסיק, סמדר לוי והדס דוידוביץ', רכזות גיוס; מיכל תשוקתי, מנהלת צוות מומחים Matrix & Tangram-Soft; ואלכסיי סלטובסקי – מנהל אגף DBA

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים