כנס eGov – בסימן שדרוג המחשוב הממשלתי; חלק א'

נציגת One1 בביתן החברה בכנס eGov 2015

מאות מומחים ואנשי מקצוע התכנסו באחרונה במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה ל-eGov 2015 – כנס התקשוב הממשלתי השנתי של אנשים ומחשבים.

הכנס, שנערך בשיתוף פורום המנמ"רים בממשלה, עמד בסימן הטרנספורמציה הדיגיטלית, שנועדה לשדרג את שירותי הממשלה לשירותים דיגיטליים – dGov. לכן, כותרתו הייתה From eGov to dGov.

נטלו חלק באירוע מנהלי התקשוב בממשלה, מנמ"רי המשרדים ומנהלי החברות הספקיות שעובדות עם הממשלה ומסייעות לה לממש את התוכניות שלה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


הביתן של הראל טכנולוגיות מידע היה אחד הביתנים הבולטים בתערוכה שליוותה את הכנס. מנמ"רי המגזר הציבורי שביקרו בו שמעו על פתרונות ההמשכיות העסקית וה-DRP של החברה, פתרונות האחסון והגיבוי, ה-וירטואליזציה וכמובן – הענן. החברה עובדת עם שותפים בולטים בענף, כגון HP, יבמ (IBM), נט-אפ (NetApp), לנובו (Lenovo), היטאצ'י (Hitachi) ו-VMware.


אלעד מערכות
, שפועלת בענף יותר מ-25 שנים, הציגה את הפרויקטים הרבים שהיא מבצעת במגזרי הממשלה, הציבורי והבריאות.. צוות החברה, המונה 450 איש, עוסק בפיתוח, הטמעה ויישום פרויקטים, פרויקטי ERP ועוד.


משתתפת נוספת בכנס הייתה קבוצת SG שוהם. זוהי קבוצת חברות שמתמחה בתחומי הנדסה, תשתיות וחקר ביצועים, תוך התמקדות בתחבורה. החברה משתפת פעולה בין היתר עם יפה נוף, חברה בת עירונית של עיריית חיפה. למעשה, היא מהווה את זרוע התחבורה של העיר ומבצעת פרויקטים כמו המטרונית.


אנשי קליק ויו, שמטמיעה פתרונות BI וניתוח אנליטי במשרדי הממשלה והמגזר הציבורי, בביתן החברה.


One1 היא מחברות שירותי ה-IT הבולטות שעובדות עם הממשלה וזוכה בלא מעט פרויקטים.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים