בא לבקר במאורת הנמר: צחי מושיוף, מנמ"ר נייקי ישראל

02/12/2015 11:49
בא לבקר במאורת הנמר: צחי מושיוף, מנמ"ר נייקי ישראל

השבוע בא לבקר במאורת הנמר צחי מושיוף, מנמ"ר נייקי ישראל כבר 13 שנים.

פעילות החברה בארץ כוללת מטה בהרצליה פיתוח ,שש חנויות Outlet המפוזרים ברחבי הארץ וחנויות נוספות בהפעלה של זכיינים.

מושיוף אחראי על כל מערכות המידע במשרד בישראל ומבצע פרויקטים מול המטה של נייקי באירופה, שנמצא בהולנד. כמו כן, הוא אחראי על תפעול המשרד, כמו מערכות מתח נמוך, בקרת כניסה וכיבוי אש, וכן מערכת אבטחה, הכוללת מצלמות.

החברה משתמשת במערכות המידע הגדולות, כמו סאפ (SAP) ו-office 365. בימים אלה היא מתכננת מעבר כלל עולמי לציוד תקשורת של ג'וניפר (Juniper). כמו כן, היא משתמשת במערכות מקומיות של שירות הלקוחות ובמערכת פיננסית לוגיסטית שפותחה בישראל.

מוטואים נפגשים

המוטו שמלווה אותו בנייקי, Just do it, מתחבר היטב עם המוטו שלי, הנמר: "אם העולם הוא ג'ונגל – היה נמר (נמרץ, מתמיד ורעיונר)".

בעבר עבד מושיוף באייפקס – בניהולו של שחר אפעל, כיום מנכ"ל נס – וניהל פרויקטים גדולים, כמו שדרוג של כל מערכות עיריית כפר סבא. משם עבר להקמה של סטארט-אפ בעיר הסמוכה, רעננה (אייסק), והמשיך בו כשנתיים, עד הקריסה הגדולה של ההיי-טק ב-2002. מאז הוא בנייקי.

נייקי היא בין הבולטות בענף ההנעלה והביגוד הספורטיבי בארץ ובעולם, ונותנת חסות לספורטאים מובילים כרוג'ר פדרר, לברון ג'יימס, רונאלדו ומריה שאראפובה.

לדברי מושיוף, האווירה במשרדי נייקי "ספורטיבית ומאוד נעימה. כיף גדול לעבוד תחת מותג שדוחף אותך למצוינות ותחתיו אתה יכול לעשות דברים גדולים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים