אורי ברגמן מונה לתפקיד מנכ"ל HPE בישראל

בתפקידו החדש, שהוא בנוסף לתפקידו הקודם כמנהל חטיבת EG בישראל, ייצג ברגמן את היצע הפתרונות העסקיים של החברה עבור הלקוחות, השותפים, הממשלה והמגזר ציבורי, ויקדם את המיצוב העסקי לצמיחה ולהצלחה המקומית

אורי ברגמן, מנכ"ל HPE ישראל

HPE הודיעה היום (ג') על מינויו של אורי ברגמן לתפקיד מנכ"ל החברה, כפי שפורסם בראשונה באנשים ומחשבים. ההודעה על מינויו של ברגמן מגיעה לאחר שבראשית החודש פוצלה HP לשתי חברות: HPE, שעוסקת במחשוב ארגוני, ו-HP Inc, שעוסקת במחשוב אישי ובמדפסות. ברגמן מחליף בתפקידו את דיוויד לנדר, ששימש מנכ"ל HP בישראל מפברואר 2014 ושחוזר לאנגליה.

ברגמן הוא מנהל בכיר עם ניסיון עשיר ומגוון בניהול עסקים ובמכירות. הוא מביא עימו לתפקיד הבנה עמוקה של החברה ושל התעשייה בה היא פועלת, ויוביל להמשך צמיחתה העסקית לצד חיזוק והעצמת הקשר עם הלקוחות.

ברגמן מונה לתפקיד מנהל חטיבת EG בישראל בחודש מאי 2015, והוביל להשגת נתחי שוק לצד גידול בעסקים עבור היצע המוצרים והשירותים של החטיבה לצד שביעות רצון הלקוחות.

בתפקידו החדש, שהוא בנוסף לתפקידו הקודם, ישמש ברגמן כמנכ"ל, וייצג את היצע הפתרונות העסקיים של החברה עבור הלקוחות, השותפים, הממשלה והמגזר ציבורי, ויקדם את המיצוב העסקי לצמיחה ולהצלחה בישראל.

ברגמן הצטרף ל-HP בשנת 2001 ומאז שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים במכירות, תוכנה ושירותים לכל רוחב שדירת הניהול של החברה. קודם לכן שימש בתפקיד דירקטור לניהול תחום המכירות המסחרי של הריטייל באירופה, המזה"ת ואפריקה, כחלק מחטיבת מחשוב אישי של HP.

בין השנים 2011–2008 שימש בתפקיד מנהל חטיבת התוכנה של HP בישראל.

ברגמן בעל תואר שני בהצטיינות במנהל העסקים מהמכללה למנהל בראשון לציון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים