הג'וב החדש של מולי אדן: יועץ החדשנות של בנק הפועלים

אדן, לשעבר נשיא אינטל ישראל וסגן-נשיא בכיר באינטל העולמית קיבל הצעה להצטרף כיועץ חיצוני פעיל בשירותי הבנק ● במסגרת תפקידו יוביל את השינויים הטכנולוגיים שיוליכו קדימה את הבנק לקפיצת המדרגה הבאה ● "אני מאמין שעל ידי יצירת אקו סיסטם מתאים, ישראל תוכל להפוך למרכז פינטק עולמי", אמר אדן

מולי אדן, לשעבר נשיא אינטל ישראל ומנכ"ל קבוצת המחשוב התפיסתי של החברה. צילום: ניב קנטור

מולי אדן, לשעבר נשיא אינטל (Intel) ישראל וסגן נשיא בכיר באינטל העולמית, מונה לתפקיד יועץ ראשי לחדשנות וטכנולוגיה של בנק הפועלים. אדן נענה להצעה שהופנתה אליו על ידי הנהלת הבנק.

במסגרת תפקידו אדן ישתתף בהובלת החדשנות והטכנולוגיה וילווה את הבנק בכל הקשור לאסטרטגיית הפעילות שלו בעולם הדיגיטלי.

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, אמר בעקבות המינוי כי "העולם בו אנו פועלים משתנה בקצב מהיר, והמהפכה הדיגיטלית מורגשת בכל תחומי הפעילות הבנקאית. יש לנו מחויבות לספק ללקוחותינו את השירותים והמוצרים החדשניים ביותר המותאמים לצרכיהם. במקביל, אנו ממשיכים לפתח תשתיות טכנולוגיות שמאפשרות לנו לקיים ממשקים ושיתוף-פעולה ברמה גבוהה עם העולם שסביבנו – ממוסדות פיננסיים, דרך ענקי טכנולוגיה ועד סטארט-אפים."

"האתגר בהגדרת ממשקים עתידיים, בהטמעת טכנולוגיות מתקדמות, בשיתוף פעולה עם חברות סטארט-אפ פיננסיות שיאפשרו לנו לפתח ולבדוק את הרעיונות היצירתיים, נראה מרתק. " אמר אדן. "אני מאמין שעל ידי יצירת אקו-סיסטם מתאים, ישראל תוכל להפוך למרכז פינטק עולמי. "

אדן שירת כקצין בחיל הים, למד הנדסת אלקטרוניקה בטכניון וניהול עסקי בכיר באוניברסיטה העברית. ב- 1982 הצטרף לאינטל, שם התקדם ומילא תפקיד סגן-נשיא בכיר והיה ממונה על כל תחום המחשבים האישיים (שולחניים וניידים). בהמשך שימש כנשיא אינטל ישראל. בשנת 2012 בחר בו הירחון הכלכלי פורבס (Forbes) כ"אחד מעשרת המוחות המבריקים ביותר בעולם בתחומי הטכנולוגיה והחדשנות. במהלך כל פעילותו באינטל שם אדן דגש רב על נושא החינוך והכשרת מהנדסים צעירים, מאחר וראה בזה את העתיד של מדינת ישראל. גם לאחר פרישתו אדן משקיע מזמנו הפנוי בקידום החינוך המדעי בישראל ובעזרה לחברות סטארט-אפ ישראליות.

הצטרפותו של אדן לבנק הפועלים, מהווה איתות ברור על הכיוון אליו הולך הבנק בכל מה שקשור לחדשנות ולמעבר לבנקאות דיגיטלית. המהלכים האלו כבר נעשים בהובלת אבי כוכבא, מישנה למנכ"ל הבנק והממונה על חטיבת הטכנולוגיה, והצוותים השונים של הבנק. כוכבא יהיה אחד הדוברים הראשיים בכנס פינטק של אנשים ומחשבים שבו ישתתפו כל המנמ"רים הבכירים של המערכת הפיננסית בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים