באו לבקר במאורת הנמר: יואב מלמד, ה-CTO של בולוורקס, ותמיר לביא, מנכ"ל החברה

06/09/2015 12:35
באו לבקר במאורת הנמר: יואב מלמד, ה-CTO של בולוורקס, ותמיר לביא, מנכ"ל החברה

"ברגע הראשון לאחר שהגענו למאורת הנמר, הסתכלנו זה על זה ועברה בנו תחושה משותפת של וואו. האנרגיות שזרמו אלינו מהאנשים ומהמקום היו מרשימות בעוצמתן", כך אמר יואב מלמד, שותף-מייסד וה-CTO של בולוורקס, שביקר במאורה ביחד עם שותפו, תמיר לביא, מנכ"ל החברה.

אחרי שהשניים סיימו להתפעל ממה שראו במאורה, הם התפנו לספר לי על בולוורקס.

לדברי מלמד, "המומחיות שלנו היא לסייע לארגונים לבצר את המידע שלהם. מה שנקרא בז'רגון המקצועי סייבר הוא למעשה סוג של ביצור הארגון מפני איומים, וזה בדיוק מה שאנחנו בבולוורקס יודעים לעשות: לספק פתרונות ושירותים להגנה מפני תקיפות מתקדמות (APT) וזיהוי איומי יום אפס (Zero Day). כך גם בחרנו למעשה את שמה של החברה (Bulwark – סוללת מגן)".

החברה הוקמה ב-2013, כאשר עד אז כבר קמו חברות רבות שהציעו פתרונות בעולם אבטחת המידע. הבעלים המשותפים שלה, מלמד ולביא, סיפרו לי ששמו להם למטרה לבדל את עצמם ביישום בפועל של הפתרונות ופיתוחי פתרונות משלימים.

"אמרנו ויישמנו", ציין לביא. "זה התחיל כבר בשלב גיוס העובדים. לפני הכול אנחנו מחפשים אנשים שיש להם את היכולת הבינאישית והטבעית לספק שירות אדיב, אנושי ומקצועי. את החלק הטכני של העבודה הרבה יותר קל ללמד. העיקרון הזה מנחה אותנו גם כיום, ואנחנו מצויים בצמיחה ומחפשים עובדים חדשים".

באו לבקר במאורת הנמר: יואב מלמד, ה-CTO של בולוורקס, ותמיר לביא, מנכ"ל החברה

באו לבקר במאורת הנמר: יואב מלמד, ה-CTO של בולוורקס, ותמיר לביא, מנכ"ל החברה

הוא הוסיף כי "בתוך שנתיים של פעילות עברנו את היעדים העסקיים שנקבעו והגענו ל-35 לקוחות, ביניהם חברות גדולות דוגמת NICE, אדמה, ויזה כאל, ישראכרט, רכבת ישראל ובנק דיסקונט. אל חלקם הגענו מפה לאוזן או באמצעות פניות של יצרנים שזיהו את היכולת שלנו לספק את הפתרונות הנכונים לאבטחת מידע".

לביא אמר בנוסף כי "החברה בנתה לה שם שהניב לה מספר שיתופי פעולה משמעותיים עם חברות מובילות בשוק אבטחת המידע. אחד מהם הוא שיתוף הפעולה עם סייברארק. "אין ספק", אומרים השניים כמו במקהלה, "ששיתוף הפעולה עם סייברארק חוצה את גבולות המדינה ופותח לנו דלתות חשובות גם בארצות הברית".

"להבין את המוצר ברמת ה-bit וה-byte"

"יכולות הפיתוח שלנו על תשתית חדר הכספות ליישום אינטגרציות מורכבות מכריח אותנו להבין את המוצר ברמת ה-bit וה-byte", אמר מלמד. "סימנו את מערכת הסיסמאות של סייברארק, ה-PIM, כמוצר אסטרטגי, זאת, מתוך הבנה שלא קיים ארגון בארץ ובעולם שאין בו את הצורך עליו עונה הפתרון".

בנוסף משמשת בולוורקס כנציגתה הטכנית בישראל של OPSWAT שמספקת פתרונות הלבנה רשתיים. "אנחנו מספקים בישראל תמיכה אונליין ללקוחות ואינטגרטורים, שירותי תמיכה טלפוניים ללקוחות המבקשים להתייעץ בנוגע לנושאים טכניים ושירותי ליווי טכני ביישום POC ופרויקטים גדולים", אמר מלמד.

האורחים הנכבדים סיפרו לנמר כי גם Websense הבינה את היכולות של בולוורקס ובחרה בה להיות המדריכה לקורסי ההסמכות שהיא מעבירה בישראל ובאירופה.

שלושת שיתופי הפעולה הללו בהחלט מעידים על האופי המיוחד ורמת המקצועיות של בולוורקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים