LG חגגה את השקת ה-G4 בישראל

מימין: גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט, זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל, ואריאל צור, סמנכ"ל השיווק של רונלייט

באחרונה התכנסו בחוות רונית יותר מ-2,000 נציגי מערך השיווק וההפצה של LG בישראל, המיוצגת על ידי רונלייט. האירוע לכבוד השקתו של הדור החדש הרביעי של הסמארטפון LG G4  בישראל. המכשיר הקודם, LG G3, זכה להצלחה אדירה בישראל ונתח השוק של LG זינק ברבעון הראשון של 2015, על פי נתוני IDC ישראל, לכדי 22%, כאשר ל-iPhone ולסמסונג (Samsung) יש 32% ו-31%, בהתאמה. שני המותגים האחרים, HTC וסוני (Sony), מדשדשים עם 4% לכל אחד.

מה סוד ההצלחה של LG G3? אליבא דרונלייט, המצלמה ואיכות-חדות המסך הם מבדילים עיקריים ב-G3, וב-G4 יתווספו סוללה חזקה ועיצוב עם גב עור וקימור המכשיר, לאחיזת כף יד ייחודית.

לא פלא שההתלהבות בחוות רונית נסקה. הוסיפה לאווירת ההתלהבות הכללית הופעתה של להקת משינה הוותיקה.

המוטו של LG הוא Life's Good. דיילי ציפי מזכירה שראשי התיבות המקוריים של LG היו Lucky Goldstar. דרך ארוכה עברה החברה בדרכה לכבוש את הפסגה, כך שמשולש צמרת הסמארטפונים נכבש על ידי אפל האמריקנית, מייסדת התחום, ואחריה שתי דרום קוריאניות – סמסונג ו-LG.

 

מימין: רונן חזן, הבעלים של רונלייט, וג'ייד ג'אנג, מנהל תחום המובייל של LG  בישראל

מימין: רונן חזן, הבעלים של רונלייט, וג'ייד ג'אנג, מנהל תחום המובייל של LG בישראל

מימין: קווין צ'ה, נשיא LG לאזור המזרח התיכון ואפריקה, ומנכ"ל LG ישראל, קיבונג סאנג

מימין: קווין צ'ה, נשיא LG לאזור המזרח התיכון ואפריקה, ומנכ"ל LG ישראל, קיבונג סאנג

מימין: גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט, זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל, ואריאל צור, סמנכ"ל השיווק של רונלייט

מימין: גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט, זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל, ואריאל צור, סמנכ"ל השיווק של רונלייט

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים