מקצועני האבטחה מתכנסים ב-InfoSec; חלק א'

צילום משותף ונדיר של כמה ממקצועני האבטחה: מימין - נועם גרוסמן, מנהל שירותי ייעוץ בשיא סיקיוריטי; קובי פינטו, מנהל מחלקת ביקורת מערכות מידע בבנק הפועלים; אופיר זילביגר, מנכ"ל SECOZ; אבי ויסמן, מנכ"ל שיא סיקיוריטי; ומשה פרבר, מנהל CSA Israel

כנס אבטחת המידע והסייבר המרכזי של ישראל, InfoSec 2015, נערך באחרונה זו השנה ה-16 ברציפות, בהפקת אנשים ומחשבים, וריכז אליו מאות מקצועני אבטחה מכל מגזרי המשק, יועצים ומנהלי ארגונים.

הנושא המרכזי בכנס היה "מה לא עשינו מספיק עד כה ומה צריך לעשות טוב יותר". לצד הכנס נערכת תצוגה של ספקי פתרונות בתחום אבטחת המידע בישראל – תחום שהולך ומתרחב מדי שנה.

דיילי ציפי סיירה בין המציגים המרצים והמשתתפים, צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

הצוות של Infoguard בביתן של החברה בתערוכה. מימין: אהוד אברהמי, מנהל תחום סייבר וניהול סיכונים; ירון חממי, סמנכ"ל מכירות; סימנטוב אבריאלי, Presale מוצרי אבטחת מידע; ורוית נטף, מנהלת מכירות.

 


חברת CalCom הציגה בתערוכה שהייתה חלק מהכנס פתרונות תוכנה מגוונים לתחום האבטחה. מימין: רועי לודמיר, מנהל פיתוח עסקי, ולירון קרני, סמנכ"ל מכירות.


כנס InfoSec הוא מקום מפגש מרכזי למקצועני אבטחה, יועצים ומנהלים בכירים. הנה צילום משותף ונדיר של כמה מהם: מימין – נועם גרוסמן, מנהל שירותי ייעוץ בשיא סיקיוריטי; קובי פינטו, מנהל מחלקת ביקורת מערכות מידע בבנק הפועלים; אופיר זילביגר, מנכ"ל SECOZ; אבי ויסמן, מנכ"ל שיא סיקיוריטי; ומשה פרבר, מנהל CSA Israel.


אריק קשה, מנהל פעילות אזורית ב-ObserveIT, הציג בכנס את פתרונות החברה, שעוסקים באחד התחומים היותר קריטיים בעולם האבטחה: "על מנת להעלות את רמת אבטחת המידע בארגונים נדרש לקבל התראות על ההתנהגויות החשודות של המשתמשים – ובזמן אמת", אמר קשה.


מתן שרף, מנכ״ל ומייסד BiondMetric, נתן בכנס הרצאה מרתקת על ניהול זהויות ואבטחת מידע, בדגש על הסיכונים שקיימים בכל מה שקשור לעולם המובייל.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים