חילופי מנכ"ל בפרטנר: איציק בנבנישתי ינהל את החברה במקום חיים רומנו

רומנו עוזב אחרי ארבע שנים בתפקיד המנכ"ל, אולם יישאר בפרטנר ● בנבנישתי נכנס לתפקיד לאחר שמונה חודשים בהם כיהן כמשנה למנכ"ל

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר. צילום: יח"צ

מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו, עוזב את תפקיד המנכ"ל, לאחר ארבע שנים. במקומו ייכנס לתפקיד איציק בנבנישתי, המכהן בתפקיד המשנה למנכ"ל מזה שמונה חודשים. המינוי ייכנס לתוקפו ב-1 ביולי.

לפי הודעת החברה, "הדירקטוריון נענה לבקשתו של חיים רומנו לסיים את תפקידו… וקיבל את המלצתו למנות את המשנה למנכ"ל, איציק בנבנישתי, למנכ"ל החברה".

רומנו נמנה עם מייסדי פרטנר ולאחר שהיה המשנה למנכ"ל תחת עמיקם כהן עזב כדי להיות מנכ"ל אל על. לפני ארבע שנים, זמן מה לאחר שעזב את חברת התעופה, הוא חזר לפרטנר לתפקיד המנכ"ל – לבקשתו של אילן בן דב, הבעלים דאז.

חיים רומנו, המנכ"ל היוצא של פרטנר. צילום: סיון פרג'

חיים רומנו, המנכ"ל היוצא של פרטנר. צילום: סיון פרג'

יצוין כי רומנו שימש כמנכ"ל בתקופה הסוערת ביותר בשוק הסלולר בישראל – תקופת הרפורמות של משה כחלון. בזמן כהונתו נכנסו לשוק גולן טלקום, HOT Mobile ומפעילים וירטואליים נוספים, והחברה התמודדה עם ירידה בהכנסות ופגיעה ברווחיות. מחברה של 9,000 עובדים הפכה פרטנר לחברה רזה יותר, המעסיקה 3,500 עובדים. יש לה רשת דור רביעי רחבה יותר ממתחרותיה, שכוללת 1,200 אתרי דור רביעי ומהווה כיום הרשת המהירה ביותר בישראל. בתקופת כהונתו מוזגה 012-סמייל באופן מלא לתוך פרטנר.

רומנו לא יעזוב את פרטנר

לדברי אדם צ'זנוף, יו"ר הדירקטוריון של פרטנר, "תחת הנהגתו של רומנו החברה חזרה להוביל בליבת פעילותה, לרבות בתחומי הטכנולוגיה ואיכות השירות. במהלך שנות ניהולו היא התאימה את מבנה ההוצאות שלה לתחרות הגוברת בסביבתה העסקית. התייעלות תפעולית משמעותית הושגה במקביל להקטנה ניכרת בחוב נטו של החברה. פרטנר, בהובלתו של רומנו, חתמה על הסכם שיתוף רשתות עם HOT Mobile והייתה הראשונה בין קבוצות התקשורת הגדולות שניצלה את אסדרת רפורמת הפס הרחב בתחום התשתית".

בהתאם להודעת החברה, רומנו לא יעזוב את קבוצת פרטנר, אם כי עדיין לא ידוע באיזה תפקיד יישאר בה.

רומנו ציין כי "משימות רבות ניצבו בפניי עם כניסתי לתפקיד מנכ"ל פרטנר והצלחנו לעמוד בהם". הוא אמר על בנבנישתי כי "יכולותיו, כישוריו וניסיונו העשיר בניהול ובתחומי התקשורת המגוונים מכשירים אותו להוביל את החברה לאתגרים הניצבים בפניה".

בנבנישתי כיהן בתפקידיו הקודמים כמנכ"ל בזק בינלאומי, כדירקטור וכמנכ"ל חטיבת המחשוב האישי וערוצי ההפצה של HP וכמנכ"ל CMS Compucenter. בנבנישתי הובא לפרטנר על ידי רומנו היישר לתפקיד המשנה למנכ"ל, כך שמינויו למנכ"ל לא מהווה הפתעה. מה שמפתיע הוא העיתוי.

לדבריו, "האיכות האנושית, התרבות הארגונית והנכסים הטכנולוגיים יעמדו לנו לקראת היעדים והאתגרים העסקיים שבפניהם אנחנו ניצבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים