אקסלרטור חדש קורא ליזמים לפתח למען אנשים עם מוגבלויות

A3I פונה ליזמים וסטארט-אפים שמעוניינים לנסות לשפר את חייהם של בעלי מוגבלויות, ומציע תוכנית בת חמישה חודשים, שכוללת ליווי של מנטורים משלב הרעיון ועד לביצוע

החשיבות שבנגישות. צילום אילוסטרציה: BigStock

אקסלרטור חדש בשם A3I מעודד סטארט-אפים לפתח רעיונות למען שיפור איכות החיים של אנשים עם מוגבלויות, וקורא ליזמים וסטודנטים להגיש מועמדות אליו. המיזם מהווה חלק מרשת בינלאומית של מאיצים מבית PresenTense.

המאיץ, שיפתח בקרוב את התוכנית השנייה שלו, הוא שותפות בין PresenTense, בית איזי שפירא, קרן משפחת רודרמן והפדרציה היהודית של לוס אנג'לס. המיזמים שיתקבלו אליו יקבלו ליווי צמוד של מנטור ויועצים עסקיים, משלב הרעיון ועד לביצוע. מלווים אותו יותר מ-50 אנשי צוות, ביניהם מנכ"לים מתחום ההיי-טק ומארגונים חברתיים, בכירים במנהל הציבורי ויזמים בעלי מוגבלות שנרתמו לפרויקט. בסיומו יתקיים ערב השקות ובו ייחשפו המיזמים בפני משקיעים פוטנציאליים.

יצוין כי בוגר המחזור הראשון של התוכנית עודד בן דב, מייסד Sesame Enable, זכה בדצמבר האחרון בפרס על סך מיליון דולר מטעם וריזון (Verizon). הוא פיתח עם שותפיו מערכת המאפשרת לאנשים שלא מסוגלים להשתמש בידיהם להפעיל מסכי מגע. במחזור הראשון השתתפו גם מיזמים בעלי אופי חברתי-עסקי, ביניהם בית אל מוסוואט שהקימה לימור לוגסי באום אל פאחם – בית חברתי-חינוכי ראשון מסוגו בחברה הערבית, שמחבר בין ילדים ובוגרים צעירים עם מגבלה פיזית ובני משפחותיהם.

התוכנית שמציע האקסלרטור מתפרסת על פני חמישה חודשים וכוללת מפגשים אחת לשבוע בשעות הערב בבית איזי שפירא ברעננה. ההרשמה אליו מתבצעת עד 16 במאי.

ג'ין יודס, מנכ"לית בית איזי שפירא, אמרה כי "ניתנת כאן ליזמים עם רעיונות חדשניים הזדמנות יוצאת מן הכלל להגשים את חלומותיהם באופן ממשי ולהוביל שינוי חברתי מהותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים