ביזנס אנד פלז'ר – פורום C3 בגיאורגיה; חלק א'

משתתפי הכנס, מנמ"רים ומנכ"לים, בחזית מלון הולידיי אין בטביליסי, שם נערך האירוע

פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 של אנשים ומחשבים נפגש באחרונה לכנס מקצועי ונטוורקינג עשיר בטביליסי, בירת גיאורגיה. הכנס כלל הרצאות מעניינות של מנהלי החברות העובדות עם  המנמ"רים ושלושה פאנלים מרתקים בהשתתפות מנמ"רים בכירים ממגזרים מובילים במשק, בהם הבנקאות, הטלקום והמגזר הציבורי. את הפאנלים הוביל והנחה רונן זרצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט. בתום יום הדיונים יצאו המשתתפים לצילום המסורתי הקבוצתי.

המשתתפים ניצלו את סוף השבוע לטיולי ג'יפים וביקורים באזורים ההרריים והכפריים של גיאורגיה היפה, והעדיין מושלגת.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


בתמונה: משתתפי הכנס, מנמרים ומנכ"לים, בחזית מלון הולידיי אין בטביליסי, שם נערך האירוע.


איציק ג'יני, מנכ"ל Bgini, נפגש בכנס עם מכרה ותיקה ושותפה עסקית לעתיד – אסתר ליברזון, מנהלת הטכנולוגיות הראשית של טלדור. השניים בחנו שיתופי פעולה במסגרת סטארט-אפ שטלדור משווקת את מוצריו, ועוסק באבטחת מידע בווטסאפ (WhatsApp). ג'יני היה היחיד מבין משתתפי הכנס שידע את השפה  הגיאורגית, מאחר שהוא יליד גיאורגיה.


אייל צפריר, לשעבר מנמ"ר וכיום סמנכ"ל המגזר העסקי בבזק בינלאומי, סיפר לנוכחים על הפעילות של החברה בענן וכיצד גם החומרה עוברת לעננים, כדי לפשט ולייעל את מערכי המחשוב של הארגונים.


יאן אורסי, מנהל בכיר בנוטניקס (Nutanix), היה ראשון המרצים בכנס. בדברים קולחים, זורמים ואפילו קצת משעשעים הוא הסביר למנמ"רים כיצד הפלטפורמה המאוחדת למחשב מרכזי ואחסון יכולה לפשט ולהקל את חייהם. נוטניקס פועלת בתחום ה-Webscale – פתרון שאומץ על ידי ענקיות כמו גוגל (Google) ופייסבוק (Facebook), שמאחדות את שכבת השרתים ושכבת האחסון בהתקן אחד על גבי פלטפורמות וירטואליות.


מי אמר אני ולא קיבל? ורד ליברמן, מנכ"לית Veeam ישראל, העניקה פרסים שווים למנמ"רים, שלא רק הקשיבו להרצאתה המעניינת אלא אף היו מהם שידעו לענות על שאלות שהיא שאלה מתוך המצגת. אלה שידעו הוזמנו לגלגל המזל שליברמן הביאה, וקיבלו פרסים בהתאם למזלם. בין הפרסים: משקל דיגיטלי, מטען נייד, ארוחות זוגיות וסופי שבוע. בתמונה, יחד עם ליברמן: שי בסון, מנכ"ל מגדל מאסטרו, שחזר הביתה עם משקל דיגיטלי. זוכים נוספים: מיכל דביר, מנמ"רית עיריית חיפה, ציקי (צבי) גד, מנמ"ר במשרד המשפטים, אריה ארמון מהקרן למורשת הכותל ודורון פלח, סמנכ"ל הטכנולוגיות של yes. מזל טוב לכל הזוכים.

המשך יבוא…

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים