ג'ושוע בכר מונה למנכ"ל אריקום תוכנה

בכר ימשיך לכהן גם כנשיא החברה ● ערן היימן, המנכ"ל הנוכחי והמייסד, יוסיף להיות יו"ר וימונה לארכיטקט ולטכנולוג הראשי שלה

ג'ושוע בכר, מנכ"ל ונשיא אריקום תוכנה

אריקום תוכנה, המספקת גישה ליישומים ופתרונות וירטואליזציה, הודיעה על מינויו של ג'ושוע בכר למנכ"ל, נוסף על תפקידו כנשיא. מייסד החברה והמנכ"ל הנוכחי, ערן היימן, ימשיך בתפקידו כיו"ר וימונה לארכיטקט ולטכנולוג הראשי שלה. הוא ימשיך להנחות טכנולוגית את החברה שהקים בשנת 1993.

בכר הצטרף לאריקום במאי האחרון כנשיא, וקידם יוזמות עסקיות ושינויים נרחבים במבנה העסקי שלה. הוא בעל יותר מ-25 שנות ניסיון במכירות, תפעול, ניהול וייעוץ. טרם הצטרפותו לאריקום היה בכר מנכ"ל Time To Know U.S – סטארט-אפ בתחום החינוך. במשך 11 שנים הוא מילא תפקידים בכירים באמדוקס. האחרון שבהם היה סמנכ"ל התפעול של חטיבת הייעוץ הניהולי של החברה.

באחרונה נכלל בכר ברשימת 2015 CRN Channel Chiefs, בה כלולים מנהלים שמעודדים באופן עקבי מדיניות ותוכניות לקידום שותפי הפצה והאצת הגידול העסקי.

ג'ושוע בכר מחזיק בתואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת UCLA ובתואר MBA בשיווק מאוניברסיטת בר אילן.

לדברי היימן, "בכר מילא תפקיד מפתח בהנחת היסודות לצמיחה מהירה וחדשנות מאז הצטרף לחברה. תחת ניהולו והנהגתו אריקום תמשיך לחדש ותזהה הזדמנויות ושווקים חדשים".

בכר אמר כי "אפתח את אסטרטגיית הצמיחה של החברה בשיתוף עם הצוות הניהולי, מערך שותפי ההפצה הגלובלי ובסיס הלקוחות העולמי של אריקום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים