מבצע של שני סטארט-אפים: לתרום מתנות לפסח לילדים בסיכון

החברות BioCatch ו-SQream הקימו מיזם שמאפשר לעובדים בחברות שונות לקנות לילדים בסיכון מתנות שהם מבקשים, בסכום של עד 100 שקלים

בני רוזנבוים ז"ל

שני סטארט-אפים – BioCatch בניהולו של בני רוזנבוים ו-SQream בניהולו של עמי גל – הקימו באחרונה מיזם חברתי בשם מבצע אפיקומן, ששם לו למטרה לשמח ילדים בסיכון עם מתנה לקראת חג הפסח.

הם מסבירים כי ילדים בסיכון אינם זוכים לבקש ולהתרגש בקבלת מתנות חדשות עבורם. ייחודיות הפרויקט, לדבריהם, היא בחיבור האנושי של הצורך לתת ולבקש. מבצע אפיקומן עונה על צורך זה, מחבר בין עובדים לילדים ומאפשר מעורבות אישית – הן של התורם והן של הנתרם.

לשמח ילדים בסיכון בפסח. תמונת מבצע אפיקומן

לשמח ילדים בסיכון בפסח. תמונת מבצע אפיקומן

במסגרת המבצע מוזמנים עובדים בחברות שונות בתעשייה הישראלית לקנות מתנה אישית לילד או ילדה, בהתאם לבחירת הילדים, בסכום של עד 100 שקלים. המתנות ייאספו ומספר ימים לפני ליל הסדר יחולקו לילדים באופן מרוכז.

לדברי רוזנבוים, "אנחנו לא עמותה וזו לא ההתמחות שלנו, אין לנו כל עניין מסחרי או שיווקי אלא רק רצון טוב להטיב את החג עם ילדים בסיכון. יצרנו פלטפורמה שמאפשרת חיבור בין עמותות לילדים בסיכון לארגונים ועובדיהם המעוניינים להיות מעורבים ולקחת אחריות אישית. לצורך המבצע הקמנו אתר פשוט לתפעול בו יופיעו הילדים והמתנות שבחרו, כך שכל עובד יוכל להיכנס ולבחור איזה ילד ברצונו לשמח. נכון להיום משתתפות כ-10 חברות ומעל 1,000 ילדים שנרשמו על מנת לקבל מתנה. היעד שלנו הוא 2,000 ילדים".

ניתן להיכנס לאתר ולהירשם בעמוד הפייסבוק (Facebook) של המיזם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים