ענן המכירות של אורקל – חלק א'
חטיבת Oracle Cloud Applications ערכה באחרונה מפגש לחשיפת קשת הפתרונות החדשים והמתקדמים Customer Experience של אורקל (Oracle) בענן, ללקוחות קיימים וחדשים, פוטנציאליים, כאחד. במפגש הוצג פתרון לניהול מכירות מתקדם וידידותי במיוחד, שבין יתרונותיו הבולטים היו מערכת BI מובנית למנהלים שמאפשרת קבלת דו"חות ניהוליים בזמן אמת לכל מכשיר ובכל זמן; ניידות במתן אפשרות עבודה עם המערכת, בכל מכשיר ובכל זמן, גם ללא חיבור זמין לרשת (אוף ליין); סביבת עבודה לאיש המכירות שנותנת לו כלים לניהול היומיומי, ללא צורך בדיווחים מיותרים; חיבור מלא ויכולת עבודה מתוך האאוטלוק (Outlook); ניהול טריטוריות מתוחכם, כך שכל מי שקשור ללקוח או להזדמנות ספציפית רואה מה מתרחש אצל לקוח ולא פחות חשובה, חוויית משתמש מצוינת, כי המערכת אינטואיטיבית ומאפשרת לימוד עצמי זריז.
מרכז הדרכת הלקוחות של אורקל ישראל, שממוקם במשרדיה בהרצליה, אירח את הכנס "למכור יותר, לסגור עוד יותר" עם ענן המכירות של אורקל. הכנס נערך על ידי חטיבת ניהול חוויית הלקוח של החברה. הוזמנו אליו סמנכ"לי מכירות, שהגיעו להכיר את המהירות, התחכום והיעילות של Oracle Sales Cloud – טכנולוגיה פורצת דרך למכירות ולשיווק.
אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל בכיר באורקל ישראל ומנהל חטיבת Oracle Cloud Applications, פתח את המפגש במוטו שכל פתרונות אורקל הם בענן, בגדול וברמה, ולא כמו שנהוג לחשוב – בעיקר במתקן פיזי. הוא הזמין את המשתתפים למסלול המהיר של ערוצים דיגיטליים, רשתות חברתיות ופתרונות חדשניים עבור עולם המכירות.
אריאלה שחר, מנהלת מכירות חוויית הלקוח הוותיקה של אורקל ישראל, תיארה כלים לשילוב של רשתות חברתיות פנים וחוץ ארגוניות בניהול תהליכי מכירות.
המשך יבוא…
תגובות
(0)