באו לבקר במאורת הנמר

באו לבקר במאורת הנמר

רק לפני כחצי שנה רכשה קרן ההשקעות פורטיסימו, בראשותו של יובל כהן, מייסדה, את אשבל טכנולוגיות תמורת 192 מיליון שקלים – בהתמחרות בה התמודדה מול חילן ו-One1, וכבר הציבה הנהלה חדשה. בראש החברה עומד עתה המנכ"ל, שמואל סמל, בעברו טייס חיל האוויר ומנכ"ל מפעל סנמינה ישראל, שמייצר, בין היתר, כרטיסים חכמים למערכת כיפת ברזל.

אשבל טכנולוגיות אינה מוכרת בשמה אלא בשם המוצר אותו היא מפתחת – תוכנת Priority, שנעשתה במהלך 20 שנותיה תוכנת ניהול הארגון הנפוצה ביותר בישראל. Priority משמשת מעל 7,000 עסקים בהיקפי פעילות מגוונים, בעיקר חברות גדולות ובינוניות, מקומיות ובינלאומיות. התוכנה, המפותחת בישראל, מותקנת ב-40 מדינות בעולם. כפי שמעידים הלקוחות הרבים, היתרון המרכזי של Priority הוא המוצר עצמו – בגמישות, בקלות היישום ובנוחות השימוש. התוכנה מוצעת גם בענן וגם במתקן On Premise. ההנהלה החדשה מתכוונת להמשיך ולפתח את המוצר על מנת להבטיח את השימור של היתרון התחרותי הזה. באחרונה הושקה גרסה 16.3 של המוצר ולקראת סוף השנה עתידה להיות מושקת גרסה חדשה ומתקדמת.

ביקרו במאורה: אנדרס ריכטר, ה-CFO של החברה, שכיהן בעברו כ-CFO  וכ-COO של נס ישראל, ובעל ניסיון רב בשוק ה-IT והתוכנה, ואפרת נקיבלי, סמנכ"לית השיווק, שמגיעה מניהול שיווק בחברות היי-טק בינלאומיות כמו קומברס, פונטיס וסכמה. ריכטר ונקיבלימבטיחים חידושים נוספים מעניינים שאודותיהם בוודאי נשמע בקרוב, וגם מינויים חדשים – למשל של סמנכ"ל מכירות.

באו לבקר במאורת הנמר

באו לבקר במאורת הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים