גבי רוזנברג הצטרף לדירקטוריון של הסטארט-אפ my6sense

רוזנברג, בעבר מנכ"ל JCS, יסייע בקידום פלטפורמת הפרסום הדיגיטלית של my6sense, באמצעות קשריו העסקיים וניסיונו בעולם המדיה והפרסום בארץ ובעולם

גבי רוזנברג (60) מונה לחבר בדירקטוריון של הסטארט-אפ my6sense. הוא יסייע בקידום פלטפורמת הפרסום הדיגיטלית של החברה, באמצעות קשריו העסקיים וניסיונו בעולם המדיה והפרסום בארץ ובעולם.

רוזנברג הצטרף ב-1979 לאולפני הבירה ירושלים (JCS) וכיהן בה במגוון תפקידים בכירים. בתפקידו האחרון שימש כנשיא ומנכ"ל הקבוצה משנת 1993 עד לפרישתו בדצמבר 2010, ולאחר מכן המשיך לשמש כיועץ חיצוני ליו"ר הדירקטוריון שלה במשך כשנה. בין השנים 2000-2010 שימש רוזנברג כדירקטור באקדמיה הבינלאומית למדעי ואמנות הטלוויזיה (EMMY) והיה לישראלי הראשון שהיה נציג של חברה מסחרית בתפקיד זה. באחרונה הוא חזר לשמש בתפקיד – הפעם מטעם my6sense.

בנוסף, מזה שנתיים וחצי משמש רוזנברג כיו"ר פעיל של דירקטוריון BestTV, יועץ לד"ר ג'ונתן צ'ויי, יו"ר ומקים קבוצת Sun Wah, הפעילה באסיה, חבר בוועד המנהל של מידות, בחבר הנאמנים של המסלול האקדמי – המכללה למנהל ובוועדת השיווק של דירקטוריון מוזיאון ישראל. רוזנברג בעל תואר ראשון בכלכלה ולימודי עבודה מאוניברסיטת תל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים