גרטנר ישראל: דיוויד לאישנר ישמש כמנהל תחום ההיי-טק; ננסי שפירא – כמנהלת פיתוח עסקי

לאישנר יהיה אחראי לפעילות גרטנר ישראל מול סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה ותיקות יותר, כמו גם חברות במגזרי הבריאות, הביטוח והאקדמיה ● שפירא תתמקד בתפקידה בתחומי אבטחת המידע והתוכנה

גרטנר (Gartner) ישראל הודיעה על שני מינויים חדשים: דיוויד לאישנר ישמש כמנהל לקוחות בתחום ההיי-טק וננסי שפירא – כמנהלת פיתוח עסקי בתחומי אבטחת המידע והתוכנה.

במסגרת תפקידו יהיה לאישנר אחראי לפעילות גרטנר ישראל מול סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה ותיקות יותר, כמו גם חברות במגזרי הבריאות, הביטוח והאקדמיה.

הוא הגיע לגרטנר מגילת רשתות לוויין, שם כיהן כסמנכ"ל השיווק. לפני כן הוא שימש כסמנכ"ל מכירות עולמי של דיינסק, שנמכרה לצ'ק פוינט (Check Point), מנכ"ל סייפ פיק טכנולוגיה, מנהל שיווק ב-בלופינס וסמנכ"ל שיווק עולמי במגי'ק מערכות.

ננסי שפירא, מנהלת פיתוח עסקי בתחומי אבטחת המידע והתוכנה בגרטנר ישראללאישנר בעל תואר ראשון במערכות מידע ותואר שני במנהל עסקים, עם דגש על שיווק ועסקים בינלאומיים, מאוניברסיטת ניו יורק.

שפירא שימשה בתפקידה הקודם בגרטנר כמנהלת תחום ההיי-טק. היא תמשיך במסגרת תפקידה החדש לנהל את פורום השיווק הבכיר של גרטנר, המיועד למנכ"לים וסמנכ"לי שיווק בחברות טכנולוגיה.

היא בעלת ניסיון של מעל 20 שנים בתחומי השיווק, קשרי אנליסטים, יחסי ציבור ומרקום בחברות טכנולוגיה. לפני גרטנר, כיהנה שפירא כסמנכ"לית השיווק של קבוצת פורמולה, מנהלת חטיבת השיווק הבינלאומית של גלברד כהנא, ומייסדת ומנהלת Shapira Marketing, המתמחה ביחסי ציבור, קשרי אנליסטים ומדיה חברתית. שפירא חברה במכון לקשרי אנליסטים (IIAR) והיא עוסקת מוסמכת בתחום. כמו כן, היא שימשה כמנחה בתוכנית ה-MBA Honors באוניברסיטת בן גוריון ואוחזת בתואר MBA מאוניברסיטת מרילנד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים