נמצאה מחליפה לקובי ביטר: רונית לפידור-בלו מונתה למנכ"לית מיה מחשבים

צבי צוויג, יו"ר החברה, שם קץ לשמועות שהתרוצצו בסוף השבוע והחליט על מינויה של העובדת הוותיקה ● לפידור-בלו גברה במרוץ על מוטי סדובסקי, מנהל המכירות, ועל שמות נוספים מבחוץ

ימים אחדים לאחר ההודעה על סיום תפקידו של קובי ביטר כמנכ"ל מיה מחשבים צפוי להודיע היום (א') צבי צוויג, יו"ר החברה, על מינויה של רונית לפידור-בלו לתפקיד.

בכך ישים צוויג קץ לשמועות שהתרוצצו בסוף השבוע לגבי זהות המחליף של ביטר. בין המועמדים ששמם הוזכר, למעט לפידור-בלו, היו מוטי סדובסקי, מנהל מכירות במיה מחשבים, ושמות שונים של מועמדים מחוץ לחברה.

לפידור-בלו היא מהעובדות הוותיקות במיה ומלווה את צוויג מזה כ-20 שנים, בתפקידים שונים. תפקידה הנוכחי הוא סמנכ"לית לקוחות, ובעבר הייתה מנהלת מכירות ללקוחות גדולים במשק. בכנס עובדים שנערך לפני חודשים אחדים צוינה לפידור-בלו כאחת העובדות המצטיינות בחברה. היא בעלת תואר ראשון במינהל עסקים ומערכות מידע.

צוויג הקים את מיה מחשבים לפני 34 שנה ועד לפני שנתיים שימש גם כמנכ"ל החברה, אז הוא החליט לפנות את הכסא למנכ"ל שכיר, כדי לאפשר לו לעסוק בנושאים אסטרטגיים. מיה מחשבים מייצגת בישראל מאז היווסדה את חברת ה-BI הפרטית הגדולה בעולם, סאס (SAS), שיש לה בסיס לקוחות רחב ביותר בשוק הישראלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים