קארל היינץ שטרייביך מציג ב-CeBIT את חזון הארגון הדיגיטלי – חלק ה'
ביתן של Software AG בתערוכת CeBIT בהנובר, מוקם גם השנה באולם 4 של חברות ה-IT הגדולות בגרמניה, בין ביתני הענק של סאפ (SAP), מיקרוסופט (Microsoft) ודויטשה טלקום (Deutsche Telekom).
את החברה, לה מלאו 45 שנה, מנהל קארל היינץ שטרייביך זו השנה ה-11. שטרייביך מוביל את Software AG לשיאים חדשים, כמו מחזור שנתי מעל למיליארד יורו, והוא אף הצליח השנה למצבה כחלוצת הדרך לארגון הדיגיטלי.
שטרייביך, שמשמש גם כמנכ"ל ויו"ר חבר הדירקטוריון, היה שותף לחיבורו של ספר ושמו, איך לא, The Digital Enterprise המציג 22 ארגונים, מנכ"לים ומנמ"רים שהצליחו להעביר את ארגוניהם להיות לעולם הדיגיטלי כדי להצליח להתחרות היטב, כל אחד במגזר שלו.
מה הגדרתו של הארגון הדיגיטלי על פי KHS (ראשי התיבות של שמו של שטרייביך)? אלו אותם ארגונים שהצליחו לעבור ממורשת המיחשוב הארגוני בת 50 השנה שהתנהלה סביב "ניהול הרשומות" (Systems of records) שאופיין בעיקר על ידי מערכות ERP למיניהן, למערכות של ניהול המגעים עם הלקוחות (Systems of engagement) כפי שמתחייב בעידן המובייל-סושיאל.
המתקדמים באותם הארגונים הדיגיטליים עושים זאת כאשר הם מתמקדים ב"מערכות ניהול היתרון התחרותי" (Systems of competitive advantage). המודל הטוב ביותר לארגונים להיות דיגיטליים הוא לדמות את המערכות העסקיות למערכות ה-IT שלהן, בהן הכול דיגיטלי, נמדד, מנוהל, נשלט ומהיר וזריז.
זה בדיוק מגרש המשחקים הטבעי של Software AG, שהשיקה בכנס את פלטפורמת IBO שלה המאמצת לחיקה את הביקוש הגובר בעולם העסקי לאנליטיקס בזמן אמת. החברה מתבססת על ההתקדמות האדירה בחומרת המחשבים עצמם ובטכנולוגיות In-Memory המאפשרות ניתוחי נתונים בזמן אמת יחד עם נתוני מגמה היסטוריים, לראשונה בתעשייה. הנתונים ההיסטוריים יאפשרו חיזוי מניעת תקלות, כמו בתחזוקת ציוד, או מניעת פעילות פלילית בהתנהגות פיננסית של לקוחות. דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)