מטריקס בכנס העולמי של רד-האט בבוסטון

רד-האט (Red Hat) העולמית, מהחברות הגדולות והמובילות בעולם ה-IT ומובילת עולם הקוד הפתוח, קיימה באחרונה את הכנס השנתי שלה לשנת 2013 בבוסטון, ארצות הברית, בהשתתפות כ-5,000 לקוחות, שותפים עסקיים ועובדי החברה מרחבי העולם.

הכנס השנתי של רד-האט הוא מאירועי הקוד הפתוח הגדולים בעולם, והוא מאפשר למשתתפים בו להתעדכן באופן ישיר וראשוני בכל החידושים האחרונים בפתרונות הקוד הפתוח של רד-האט בתחומי מערכות ההפעלה, הוירטואליזציה, האחסון והתווכה (Middleware).

בין המשתתפים הרבים בכנס ניתן היה למצוא, כמובן, את נציגי מטריקס, המייצגת בהצלחה את פתרונות רד-האט בישראל, ובראשם מוטי הדס, מנהל אגף פתרונות תוכנה וקוד פתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, לצד לקוחות ישראליים של פתרונות החברה.

דיילי ציפי צפתה ונצפתה, ומביאה תמונות למזכרת.

מימין: מוטי הדס, מנהל אגף פתרונות תוכנה וקוד פתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס; מיקי קנט, מנהלת מרכז הפיתוח של רד-האט בישראל; מיכאל שניצר, מנהל הצוות הטכנולוגי של רד-האט בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס; וארתור ברזין, מנהל מוצר RHEV ברד-האט ישראל

מימין: מוטי הדס, מנהל אגף פתרונות תוכנה וקוד פתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, וג'ים וויטהורסט, מנכ"ל רד-האט העולמית

מימין: וורנר קנובליש, מנכ"ל רד-האט EMEA; עוז שרון, מנהל באגף תשתיות בבנק הפועלים; ומוטי הדס, מנהל אגף פתרונות תוכנה וקוד פתוח במטריקס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים