פלאפון העבירה את הפעילות התקשורתית שלה מפליישר יועצים לשלמור תקשורת

מרב מלובן, סמנכ"ל ושותפה בשלמור, תוביל את הפעילות מטעם המשרד, שיפעל לצד נוי קדם - דוברת פלאפון ● בין היתר, תטפל מלובן בנושאי שיווק, פרסום, תוכן ומוצרים, מכשירים ושירותים, פניות ציבור ועוד ● קדם תוסיף לנהל את מערך ההסברה והאסטרטגיה התקשורתית של החברה, ותתמקד בנושאי טלקום, רגולציה, דו"חות כספיים, יחסי עבודה ונושאים הקשורים להנהלת החברה

פלאפון הודיעה הבוקר (א'), כי החליטה להעביר את הפעילות התקשורתית שלה מפליישר יועצים לשלמור תקשורת, שבבעלות אירינה שלמור. מרב מלובן, סמנכ"ל ושותפה בשלמור, תוביל את הפעילות מטעם המשרד, שיפעל לצד נוי קדם – דוברת פלאפון.

בין היתר, תטפל מלובן בנושאי שיווק, פרסום, תוכן ומוצרים, מכשירים ושירותים, פניות ציבור ועוד. קדם תוסיף לנהל את מערך ההסברה והאסטרטגיה התקשורתית של החברה, ותתמקד בנושאי טלקום, רגולציה, דו"חות כספיים, יחסי עבודה ונושאים הקשורים להנהלת החברה.

על לקוחותיו של שלמור תקשורת נמנות חברות כמו תנובה, חוגלה, מקדונלד'ס, א.דורי, רשת פתאל, צומת ספרים, יורוקום-פנסוניק, תאגיד המיחזור אל"ה, ארגון ההיי-טק הישראלי, קבוצת גלובוס גרופ, נמל תל אביב, הכרם, דיפלומט, דנשר ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים