נמשכים השינויים בהוט: יעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל, פורש מתפקידו

נדבורני פורש על רקע הפיכתה של קבוצת הוט לחברה פרטית ומעורבותו של בעל השליטה, פטריק דרהי, בניהולה היומיומי ולאחר פרישתה של סטלה הנדלר מתפקיד יושבת ראש הקבוצה ● לדבריו, "עתה, לאחר ההשקה המוצלחת, כשקבוצת הוט הפכה לחברה פרטית, אני רואה לנכון לסיים את תפקידי ולצאת לדרך חדשה" ● הוט ביצעה שינויים נוספים בהנהלה: הרצל עוזר, לשעבר מנכ"ל הוט, מונה ליושב ראש דירקטוריון הוט מובייל ויגאל דוד מונה למנכ"ל הוט-נט, זרוע ה-ISP של הקבוצה

נראה שפרישתה של סטלה הנדלר מתפקיד יושבת ראש הוט (HOT) הייתה רק צעד הפתיחה לשינויים ארגוניים בקבוצה. הדברים מתחזקים לאור הודעתו של יעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל, על פרישתו מהתפקיד. זאת, על רקע הפיכתה של קבוצת הוט לחברה פרטית ומעורבותו של בעל השליטה, פטריק דרהי, בניהולה היומיומי.

נדבורני מונה על ידי הנדלר לתפקידו לפני קצת יותר משנה. לדבריו, "עשינו כברת דרך משמעותית למיצוב החברה כמחוללת תחרות בשוק הסלולר, וקצב גיוס הלקוחות עבר את כל התחזיות שלנו. עתה, לאחר ההשקה המוצלחת, כשקבוצת הוט הפכה לחברה פרטית, אני רואה לנכון לסיים את תפקידי ולצאת לדרך חדשה".

מחליפו של נדבורני יהיה ליאור הלמן, מי שהיה סמנכ"ל הכספים של הוט מובייל, בתפקיד ממלא מקום המנכ"ל. שינויים נוספים שביצעה הקבוצה הם מינויו של הרצל עוזר, שכיהן כמנכ"ל קבוצת הוט, ליושב ראש דירקטוריון הוט מובייל, ומינויו של יגאל דוד, שעד עתה שימש כחבר הנהלה ומנהל המוצרים של הוט מובייל, למנכ"ל הוט-נט, זרוע ה-ISP של הקבוצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים