עכשיו זה רשמי: שי און, מנכ"ל CA ישראל – פורש

בהודעה רשמית שפרסמה החברה היום (א') נמסר, כי און יפרוש בעוד כארבעה חודשים, עד סוף מרץ, ועד אז ימשיך בתפקידו ● הסניף הישראלי של CA נחשב למצליח ובתקופת כהונתו של און הוא הצליח לייצב את הפעילות בו, לאחר הזעזועים שליוו את פרישתו של המנכ"ל הקודם, אריה אופנר ● החברה החלה במציאת מחליף

כשבועיים לאחר שנודע ששי און, מנכ"ל CA ישראל, יפרוש מתפקידו, הוציאה החברה היום (א') הודעה רשמית בנושא. און יפרוש בעוד כארבעה חודשים, עד סוף מרץ 2013, ועד אז ימשיך לכהן בתפקידו.

מ-CA ישראל נמסר, כי "און החליט להתפטר מ-CA לאחר ארבע שנות שירות ואנחנו מאחלים לו כל טוב בעתיד. התחלנו בחיפוש מיידי של מחליפו".

הסניף הישראלי של CA מתמקד בשיווק ומכירות ומועסקים בו כ-50 עובדים. בנוסף מעסיקה החברה בארץ יותר מ-100 איש במרכז המו"פ שלה. שני המשרדים נמצאים בהרצליה. הסניף הישראלי נחשב למצליח ובתקופת כהונתו של און הוא הצליח לייצב את הפעילות בו, לאחר הזעזועים שליוו את פרישתו של המנכ"ל הקודם, אריה אופנר. בראיון שנתן לאנשים ומחשבים בחודש יוני העריך און שעד סוף השנה יגדל היקף המכירות של הסניף ב-10%.

מ-CA נמסר, כי יש לה בארץ "מרכז מו"פ חשוב, שהמהנדסים בו עובדים על פתרונות בעולמות אבטחת המידע, ניהול רמת שירות ופתרונות בעולם מיחשוב הענן עבור סביבות IT הטרוגניות. CA אף רכשה חברות ישראליות רבות, כולל XOsoft ,IDFocus, יוריקיפאי (Eurekify) ואובליקור".

לפני שמונה לתפקידו ב-CA שימש און סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה ולפיתוח עסקי גלובלי בנס טכנולוגיות, ולאחר מכן ייסד וניהל את חברת שקד אחזקות.

בטרם נבחר און נמנו על המתמודדים לתפקיד מנהלים ותיקים ב-CA, אולם לבסוף החליטה ההנהלה לבחור מנכ"ל מבחוץ.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים