פרולוג'יק תפיץ בישראל את פתרונות ניהול הזהויות והגישה של OneLogin

OneLogin פיתחה פלטפורמה אחודה מבוססת ענן לאבטחת מידע בעולמות ניהול הזהויות והגישה (IAM) המיועדת לארגוני אנטרפרייז

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: נדב כהן יונתן

פרולוג'יק (Prologic) התמנתה למפיצה בישראל של OneLogin, יצרנית פלטפורמת ניהול זהויות וגישה. במסגרת ההסכם בין החברות, פרולוג'יק תקים בישראל רשת של אינטגרטורים ומשווקים שיתמחו בפעילות מכירה, אינטגרציה, תמיכה ותחזוקה של פתרונות OneLogin.

OneLogin פיתחה פלטפורמה אחודה מבוססת ענן לאבטחת מידע בעולמות ניהול הזהויות והגישה (IAM) המיועדת לארגוני אנטרפרייז. פתרונות החברה מספקים לעובדים, לשותפים וללקוחות גישה מאובטחת לאפליקציות הארגוניות ולמערכות המחשוב מכל מכשיר ובכול זמן. הפלטפורמה עושה שימוש בטכנולוגיות Single Sign On (SSO), כולל מדיניות אותנטיקציה מרובת גורמים (MFA), המונעת גישה בלתי מורשית למערכות הארגוניות. הפלטפורמה של OneLogin כוללת תאימות מלאה ליותר מ-5,000 אפליקציות ארגוניות, והיא כוללת גם יכולות הקצאה של משתמשים חדשים וניהול מחזור החיים של זהויות בצורה אוטומטית.

החברה הוקמה בשנת 2009, והמטה שלה ממוקם בסן פרנסיסקו. היא נכללה כ-Leader בריבוע הקסם של גרטנר לתחום ניהול הגישה לשנת 2020. יותר מ-5,500 ארגונים בעולם בחרו בפלטפורמה של OneLogin, בהם: אובר, איירבאס, נאס"א, פוג'יטסו, טסקו, ג'פאן איירליינס, ענקית ההשקעות סופטבנק ועוד.

פרולוג'יק היא ספקית בתחום תשתיות המחשוב, המתמחה בשירותי אינטגרציה, מיקור חוץ, ושירותי ייעוץ מתמחים (Professional Services). בנוסף, החברה מפעילה פעילות ייעודית של ייצוג חברות טכנולוגיה בינלאומיות בשוק המקומי, בהן סולארווינדס, איוואנטי, אידרה ועוד.

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, ציין, כי "ארגונים חיים בין שני קצוות. מצד אחד, מטרת הארגון להיפתח לעבודה מכל מקום ומכל מכשיר על מנת לקדם צורת עבודה דיגיטלית המקדמת פשטות, פרודוקטיביות ויעילות. מהצד השני, המטרה היא למנוע חדירה של לא מורשים למערכות המחשוב של הארגון. OneLogin מציעה פתרון אידיאלי, שכן היא משלבת בין שני העקרונות הלכאורה מנוגדים, ומספקת גישה מאובטחת למערכות ולמידע לכלל בעלי העניין בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים