כמה שווה משחק .Super Mario Bros חדש בקופסה משנת 1985?

יש אספנים שמוכנים לשלם לא מעט עבור משחקי וידיאו ישנים, כמו האספן המסתורי, שרכש עותק סגור של המשחק משנת 1985 תמורת לא פחות משני מיליון דולר

נמכר בשני מיליון דולר: .Super Mario Bros משנת 1985. צילום: Rally

קונה אנונימי מסתורי שילם שני מיליון דולר על עותק חדש שמעולם לא נפתח של משחק הווידיאו .Super Mario Bros משנת 1985, שהוצע למכירה באתר האוספים Rally. המחיר ששילם משקף שיא חדש, ששבר את השיא מלפני חודש של 1.56 מיליון דולר ששולמו במכירה פומבית עבור עותק סגור של Super Mario 64.

נראה שבשנה האחרונה הפכו משחקי וידיאו ישנים מצרך חם במיוחד, והם נמכרו במחירים שוברי שיאים. למשל, ביולי 2020 נמכר עותק של .Super Mario Bros במכירה פומבית תמורת 114 אלף דולר. בחודש נובמבר האחרון נשבר השיא הזה, ו-Super Mario Bros. 3 נמכר תמורת 156 אלף דולר. מאוחר יותר, באפריל השנה, שקע גם השיא הזה באבק, כש-.Super Mario Bros הצליח לעבור אותו בפי ארבעה ולהימכר במכירה פומבית ב-660 אלף דולר, והמשחק The Legend of Zelda גרף בחודש הקודם 870 אלף דולר.

שלא כמו המשחקים שלעיל, שנמכרו במכירות פומביות, המכירה האחרונה של .Super Mario Bros התקיימה בצורה שונה. אתר Rally רוכש משחקים ופריטים שונים, כמו ספרי קומיקס, והופך כל אחד מהם לחברה קטנה, שאנשים יכולים לרכוש בה מניות, כמו השקעה. אם מישהו מציע לרכוש את כל המוצר, המשקיעים מצביעים בעד או נגד המכירה. במקרה זה, לפי דיווח שפורסם בטיימס, Rally רכשה את העותק תמורת 140 אלף דולר באפריל האחרון, ובעלי המניות אישרו את המכירה לאספן האנונימי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים