ההסתדרות הלאומית הטמיעה מערכת סיילפורס לשיפור השירות ללקוחות

הפרויקט בוצע על ידי קלאודטק מקבוצת יעל והיקפו מוערך במיליון שקלים ● יאיר שלם, מנכ"ל ההסתדרות הלאומית: "המערכת החדשה הופכת אותנו לארגון שלא רק מגן על זכויות עובדים, אלא נותן מעטפת של שירותים"

יאיר שלם, מנכ"ל ההסתדרות הלאומית. צילום: יח"צ

ההסתדרות הלאומית הטמיעה, בפרויקט שהסתיים באחרונה, פלטפורמת ענן של סיילפורס, שנועדה לשדרג את מערכת קשרי הלקוחות שלה ולחבר אליה את כל 16 החברות הבנות של הארגון. את הפרויקט ביצעה קלאודטק מקבוצת יעל ועלותו כמיליון שקלים.

הפרויקט כלל החלפת גרסת הסיילפורס שהייתה קיימת בהסתדרות הלאומית בגרסה חדשה, עם ממשקי משתמש ורכיבים חדשים, שלא היו במערכת הקודמת.

מטרת הפרויקט היא לשדרג ולשפר את הקשר ואת השירות למאות אלפי חברי ההסתדרות הלאומית, ארגון העובדים השני בגודלו במדינה. לדברי עירית קרופצ'יק, מנהלת הפרויקט מטעם אגף מערכות המידע של ההסתדרות הלאומית, "השדרוג הנוכחי, שנקרא בשפה המקצועית Lightning, התמקד בשינוי בטכנולוגיה, כמו גם בשינוי כל ממשקי המשתמש בפלטפורמה: מעבר לטכנולוגיות סיילספורס ומעבר של כל מערך ה-UI לגרסה החדשה".

יאיר שלם, מנכ"ל ההסתדרות הלאומית, ציין כי "המעבר למערכת החדשה מהווה מעבר לעידן חדש, שמאפשר למצב את עצמנו כגוף שהוא הרבה מעבר לארגון שמגן על זכויות עובדים, אלא קולקטיב שמעניק מעטפת שירותים, שאותה נוכל לתת בעזרת המערכת החדשה".

"פרויקט ה-CRM בהסתדרות הלאומית הוא חלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שהארגון עובר, ויאפשר לו לשלוט במידע על כל חבריו ולתת להם את השירותים באופן מתקדם", אמר טל קיסילביץ', מנכ"ל קלאודטק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים