אבנט תקשורת תפיץ את פתרונות VMware בישראל

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת: "נכשיר מאות משווקים חדשים שיפתחו את העולם הטכנולוגי העשיר של VMware גם בפני חברות בגודל בינוני

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת. צילום: יח"צ

VMware ישראל מינתה את אבנט תקשורת למפיצה רשמית של כלל פתרונותיה בשוק הישראלי באמצעות מאות משווקיה ברחבי הארץ.

בחודש נובמבר האחרון מינתה VMware את אבנט תקשורת למפיצת פתרונותיה במגזר ספקי הענן והאירוח (VCPP – VMware Cloud Provider Program) ולאחרונה החליטה VMware להרחיב את פעילותה של אבנט תקשורת ומינתה אותה למפיצת כלל פתרונותיה לשוק הישראלי.

אבנט תשווק את סל הפתרונות של VMware, הכולל מאות פתרונות לדאטה סנטר (SDDC), כולל אחסון, וירטואליזציה ורשתות תקשורת, פתרונות למודרניזציה של אפליקציות, ניהול סביבה היברידית, ניהול סביבה מרובת עננים, וירטואליזציה של רשתות תקשורת, סביבת עבודה מודרנית ופתרונות מובנים לאבטחת מידע בכל השכבות.

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, ציין, כי "בכוונתנו להרחיב באופן משמעותי את משאבי ההפצה והשיווק של VMware בשוק הישראלי, כולל הכשרת מאות משווקים חדשים שיפתחו את העולם הטכנולוגי העשיר של החברה גם בפני עסקים בגודל בינוני שטרם נחשפו אליו ואל יתרונותיו. לצורך כך נספק למשווקים הקיימים והחדשים הדרכה מקיפה ונציע להם להיעזר במחלקת ההנדסה של אבנט כדי לבנות את הפתרונות ולהטמיעם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים