"רכישת מלאנוקס הפכה את אנבידיה לחברת דטה סנטרים בכל קנה מידה"

כך אמר ג'נסן הואנג, מנכ"ל הרוכשת - שסיימה את הרבעון הראשון של השנה עם תוצאות מצוינות: עליות בולטות בהכנסות וברווח

מימין: ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה, ואיל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס. צילום: שלומי צור

אנבידיה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם תוצאות מצוינות, שעל פי המנכ"ל והמייסד שלה, ג'נסן הואנג, הן במידה רבה פרי של רכישת מלאנוקס על ידה. מהדו"חות הכספיים שהחברה פרסמה אמש (ד') עולה כי היא רשמה במהלכו עליות בולטות הן בהכנסות והן ברווחים. הסיבה לכך היא הגידול העצום בביקוש להימורים באינטרנט בעידן הקורונה, ומשום כך עלייה גם בביקוש לכרטיסים הגרפיים שמאפשרים למהמרים את הגישה לאותם אתרים.

הואנג אמר כי "היה לנו רבעון נהדר, עם ביקוש חזק למוצרי החברה, שהניע הכנסות שיא. התוצאות של מלאנוקס עולות על הציפיות שלנו והרכישה שלה הפכה את אנבידיה לחברת דטה סנטרים ומחשוב מואץ בכל קנה מידה".

מה אומרים המספרים?

הדו"חות מראים שההוצאות של החברה זינקו ברבעון ב-76.1% ל-3.7 מיליארד דולר. אלא שההכנסות צמחו בשיעור ניכר יותר – 83.8% – ועמדו על 5.66 מיליארד. כתוצאה מכך, ועל אף גידול של יותר מפי שניים בחבות המס, הרווח הנקי של החברה האמיר ב-108.5% ל-1.9 מיליארד דולר. הרווח למניה עלה ב-106.2% ועמד על 3.03 דולר.

ההוצאות הגולמיות של אנבידיה רשמו ברבעון זינוק של 88.9% לכשני מיליארד דולר, הרווח הגולמי צמח ב-81.1% ל-3.6 מיליארד והרווח הגולמי השולי הגיע ל-64.1%. בסעיפי התפעול, ההוצאות האמירו ב-62.7% ל-1.67 מיליארד דולר והרווח קפץ פי שניים לכמעט שני מיליארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים