חברת הסטארט-אפ IRP סיסטמס מגייסת 31 מיליון דולר

כספי הגיוס ישמשו את החברה כדי לענות על הביקוש הגובר למוצריה מתעשיית הרכב החשמלי ולהאיץ את פיתוח הדור הבא של מערכת ההנעה החשמלית במקביל להרחבת פעילותה בשוקי היעד שלה

מימין: מורן פרייס, מנכ"לית ומייסדת שותפה, ופול פרייס, מנהל הטכנולוגיות ומייסד שותף, IRP סיסטמס. צילום: עומרי שפירא

חברת הסטארט-אפ IRP סיסטמס, שפיתחה טכנולוגיה ייחודית למערכות הנעה חשמליות עבור תעשיית הרכב החשמלי, השלימה סבב גיוס C בסך 31 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו המשקיעים המוסדיים הישראלים כלל ביטוח ואלטשולר שחם, בהשתתפות סמסונג ונצ'רס, יבואנית רנו-ניסאן קרסו מוטורס וקבוצת שלמה, שהצטרפו להשקעה יחד עם המשקיעים הקיימים בחברה. סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך הגיוסים עד כה ל -57 מיליון דולר.

המשקיעים החדשים מצטרפים למשקיעי החברה הקודמים, הכוללים את Entrée Capital, Fosun RZ Capital, JAL Ventures, Tal Capital, Union Tech Ventures, Cendana Capital and Allied Group subsidiary Champion Motors, the Israeli direct importer and distributor of Volkswagen Group.

IRP מספקת מערכות הנעה חשמליות פורצות דרך לכלי רכב חשמליים והיברידיים החל מדו-גלגלי ועד רכבי נוסעים בגודל מלא. החברה פיתחה מגוון רחב של מנועים ובקרים חשמליים, על בסיס טכנולוגיה ופטנטים ייחודיים, המספקים רמת נצילות גבוהה במיוחד וביצועים יוצאי דופן תוך הקטנת הנפח והמשקל של מערכת ההנעה. באמצעות הטכנולוגיה של IRP יצרני רכב יכולים להקטין את עלויות מערכת ההנעה ולשפר את ביצועי הרכב.
מורן פרייס, מנכ"לית ומייסדת שותפה ב- IRP Systems: "תעשיית הרכב עוברת שינויים דרמטיים בשנים האחרונות, כאשר המעבר להנעה חשמלית הופך לטכנולוגיה מרכזית ברכבים ומאפשר את תהליך הדיגיטציה שלהם. IRP נמצאת במרכזה של מהפכה זו, ובעזרת הגיוס הנוכחי נמשיך לפתח מערכות הנעה חדשניות וכן לחדור לסגמנטים חדשים בשוק הרכב החשמלי".

במהלך השנה האחרונה הכפילה IRP Systems את גודלה וצירפה לשירותיה לקוחות מובילים בעולם בתחום הרכב. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להגביר אף יותר את קצב הצמיחה ולצבור לקוחות נוספים. בנוסף, IRP השיקה השנה את TrueDrive, קו מוצרים מקיף עבור מגוון סוגים של רכבים חשמליים. הבקרים והמנועים החשמליים מסדרת TrueDrive כבר נמצאים בשימוש על ידי מותגי רכב עולמיים מובילים באסיה ובאירופה.

כמו כן, הגיוס יאפשר האצה של פיתוח מערכות ההנעה החשמליות החדשניות עבור רכבים חשמליים  והאצת המוכנות לייצור המוני שלהן. בנוסף, יאפשר הגיוס הפצה המונית של פתרונות עבור שוק הרכב הדו-גלגלי והתלת-גלגלי ועבור רכבים עירוניים קטנים. החברה מתכננת להרחיב את מחלקות המחקר והפיתוח, התפעול, והתמיכה בלקוחות ולשדרג את מערך המכירות והשיווק העולמי, תוך התמקדות בשוקי הרכב החשמליים העיקריים ברחבי העולם.
IRP סיסטמס הוקמה על ידי מורן ופול פרייס בשנת 2011 ומעסיקה 52 עובדים. לחברה לקוחות באסיה פסיפיק, באיחוד האירופי ובישראל ומשרדיה הראשיים נמצאים בנס ציונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים