עוד רכישה בשרשרת הרכישות של וואן: קונה את אינספייר הישראלית

לשורת הרכישות של וואן טכנולוגיות, שהאחרונה בהן הייתה רכישת הענק של טלדור תמורת 250 מיליון שקלים במזומן, מצטרפת כעת רכישת אינספייר הישראלית, המספקת שירותי מומחים בתחום הנתונים וה-BI, תמורת מיליוני שקלים ● עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת ONE BI: "הרכישה תסייע לנו להרחיב את המענה המקצועי ללקוחותינו בתחומי הנתונים"

עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת ONE BI. צילום: אפרת קופר

וואן (ONE) טכנולוגיות רוכשת את אינספייר (Inspire) הישראלית תמורת מיליוני שקלים.

הנרכשת מספקת שירותי מומחים בתחום הנתונים וה-BI. הרכישה נועדה להרחיב את הפתרונות והשירותים של חטיבת ONE BI בעולמות ניהול דטה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה.

אינספייר הוקמה ב-2007 על ידי איתן בר, המשמש כמנכ"ל, והיא מונה כ-30 עובדים, מומחים בתחום מחסני נתונים ובסיסי נתונים. החברה שותפת זהב של מיקרוסופט בעולמות הדטה וה-BI, עם התמחות בניהול תשתיות ביג דטה וב-AZURE Data Platform. עם לקוחותיה נמנים אורבוטק, אל על, אינטל, כתר, הבורסה לניירות ערך, בזק, בנק ישראל, אלביט, שיכון ובינוי ועוד.

איתן בר, מנכ''ל אינספייר, ימונה למנכ"ל החטיבה החדשה בוואן. צילום: אסף ספקטור

איתן בר, מנכ"ל אינספייר, ימונה למנכ"ל החטיבה החדשה בוואן. צילום: אסף ספקטור

בעקבות הרכישה תהפוך אינספייר לחטיבה עסקית חדשה בקבוצת וואן. המייסד, בר, ימונה למנכ"ל החטיבה החדשה, וכל עובדי החברה הנרכשת ייקלטו לעבודה אצל הרוכשת.

לדברי עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת ONE BI, "הרכישה תסייע לנו להרחיב את המענה המקצועי ללקוחותינו בתחומי הנתונים – החל בניהול בסיסי נתונים והקמת תשתיות דטה לסביבת הענן של מיקרוסופט, וכלה באספקת פתרונות מתקדמים, כגון Elastic search ו-MongoDB. תחום ההתמחות שלה משלים את סל היכולות שלנו, ויאפשר לנו לספק פתרון מקיף וחדשני יותר ללקוחותינו בעולמות ה-BI והנתונים, בסביבות Azure ו-POWER BI של מיקרוסופט".

בר הוסיף, כי "המיזוג יאפשר לנו למנף את היכולות המקצועיות המשותפות שלנו, ולהעניק ליותר ארגונים בשוק המקומי גישה לפתרונות דטה מתקדמים. נמשיך להוביל יחד את שוק ה-BI בישראל".

ביולי האחרון רכשה וואן 70% מההון המונפק והנפרע של יוביטק סולושנס, תמורת סך של כ-14 מיליון שקלים, וזאת לפי שווי חברה של כ-20 מיליון שקלים.

במאי 2019 וואן רכשה את השליטה באפ.בי.סי טכנולוגיות תמורת 21 מיליון שקלים. במסגרת העסקה, רכשה וואן 70% ממניות החברה, שמתמחה במתן פתרונות, תמיכה ותחזוקה למערכות ERP של פריוריטי ומספקת שירותי ענן.

בנובמבר 2018 וואן רכשה את Sense BI, המתמחה במתן פתרונות בתחום ה-BI, תמורת 23.5 מיליון שקלים, ובתחילת דצמבר אותה שנה היא קנתה את אדוונטק בסכום של 24 מיליון שקלים. אדוונטק מציעה שירותי תוכנה בסביבות סאפ ואורקל, ומוכרת מוצרי תשתית ומוצרי תוכנה.

בנובמבר הרוכשת גרמה לרעידת אדמה: וואן טכנולוגיות קנתה את טלדור תמורת 250 מיליון שקלים במזומן. החברה הממוזגת הפכה לבעלת מחזור שנתי מצרפי של כ-2.5 מיליארד שקלים וכ-6,500 עובדים, והיא אחד משני הגופים הגדולים בענף ה-IT המקומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים