פלטפורמה חדשה מסייעת באיתור תעסוקה בענף ההיי-טק באזור הדרום

פארק ההייטק גב-ים נגב השיק את Jobox – פלטפורמה לסיוע באיתור תעסוקה בענף ההיי-טק באזור הדרום, שמאפשרת להגיש מועמדות לכל משרות ההיי-טק הקיימות באזור הדרום וגם להעלות את קורות החיים למאגר מרכזי, שאליו מחוברות כל חברות ההיי-טק הבינלאומיות הפועלות בפארק

פארק גב-ים נגב. צילום: ליאת-מיה לברוזו

פארק ההייטק גב-ים נגב, הפועל בשנים האחרונות לבניית אקוסיסטם ייחודי של חברות טכנולוגיה וסטארט-אפים בעיר באר שבע, בשיתוף עם אוניברסיטת בן גוריון ועיריית באר שבע, השיק את Jobox – פלטפורמה מתקדמת לסיוע באיתור תעסוקה בענף ההיי-טק באזור הדרום בתחומי פיתוח תוכנה וחומרה, מדעי נתונים, QA ועוד תחומים רבים.

מדובר בפלטפורמה ייחודית לפארק. כבר עם השקתה, מונגשות בפלטפורמה עשרות משרות פתוחות בחברות הטכנולוגיה המובילות בישראל הנמצאות בפארק ההיי-טק גב-ים נגב בבאר-שבע, בהן יבמ, וויקס, דל, אלביט, רפאל, אנבידיה, טאבולה ועוד.

הפלטפורמה מרכזת במקום אחד את כל המידע על חברות ההיי-טק הפועלות בפארק, וממשק טכנולוגי מרכז מדי יום את המשרות החדשות שנפתחות במרכזי המחקר והפיתוח בפארק. יודגש, כי כל הרישום והגשת קורות חיים מצד מועמדים היא חינמית לחלוטין, ללא כל עלות מצידם בכל תהליך הגיוס וכך תישאר.

JoBox מאפשרת למתעניינים מכל רחבי הארץ לצרף את קורות החיים שלהם למאגר ה-CV המרכזי של הפארק, שאליו מחוברות כל מחלקות משאבי האנוש של החברות. החברות מצידן זוכת לקורות החיים זמינים. כשתפקידים חדשים נפתחים, החברות יפנו למועמדים רלוונטיים עוד לפני פרסום המשרה במקומות אחרים.

בפארק עובדים כיום כ-2,500 מהנדסים, מפתחים, סטודנטים ואנשי טכנולוגיה מכל רחבי הארץ, רובם מאזור הדרום (82%). בתקופה זו, כאשר בחברות רבות מנהיגים עבודה מרחוק וברור כי אין עוד צורך לעמוד בפקקים על מנת להגיע למשרד, מגלים עובדים רבים את היתרון בעבודה באזור הדרום.

רועי צוובנר, מנכ"ל גב-ים נגב ציין, כי "עוד לפני הקורונה הבנו כאן בפארק, כי עלינו לספק לחברות הפועלות כאן יתרונות מובנים ולסייע להן באתגרים נוספים, מעבר למשרדים ברמה גבוהה. התפקיד שלנו הוא להניח את התשתיות כדי לאפשר לחברות במשימותיהן, במיוחד ובדגש על הנגשת הון אנושי איכותי, בעזרת חדשנות ויוזמה".

עוד הדגיש צוובנר, כי "אתה לא יכול לצפות שרק החברות שיושבות בפארק כל הזמן ישקדו על חדשנות ואנחנו נשב בחיבוק ידיים. לפני הקורונה קיימנו יחד עם החברות אירועים ממוקדים לחשיפת הפעילויות שלהן בפני מועמדים בעלי ניסיון. כעת, לאור הצורך האינסופי לחדש ולהתחדש, אנחנו משיקים פלטפורמת JoBox משודרגת ומתקדמת. החלטנו לייצר פלטפורמה שיש לה מטרה כפולה – גם להנגיש לתושבי הנגב את הזדמנויות התעסוקה בהיי-טק כאן ליד הבית ולא רק באזור המרכז, כאשר המטרה השנייה היא כמובן לסייע לחברות שיושבות בפארק להמשיך לגייס ולצמוח. זוהי עוד אבן דרך במודל הייחודי שאנו מפתחים כאן בהצלחה בפארק, יחד עם שותפינו ועם נציגי חברות הפארק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים