איתיחאד הצטרפה לתוכנית ישראלית לקידום סטארט-אפים בתחום התיירות

התוכנית, שהיקפה 10 מיליון שקלים, הושקה השבוע על ידי אריאלי קפיטל ותתמוך בחברות בתחום התיירות בשיתוף ענקיות התיירות בוקינג, אמדאוס וחברת התעופה הלאומית של האמירויות איתיחאד איירווייז

משקיעה בתוכנית האצה ישראלית. איתיחאד איירווייז. צילום: איתיחאד איירווייז

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), הודיעה כי היא מצטרפת לתוכנית ההאצה OnBoard הישראלית, שתקדם חברות סטארט-אפ בתחום התיירות. בתוכנית, שתנוהל על ידי חברת האחזקות וההשקעות אריאלי קפיטל, יושקעו 10 מיליון שקלים, ושותפים לה גם בוקינג.קום (Booking.com) ואמדאוס.

תוכנית OnBoard תסייע ליזמים המפתחים טכנולוגיות בתחום התיירות לפתח קשרים עסקיים עם חברות ענק בתחום התיירות אמצעות סיוע ליזמים בפיתוח תוכנית עסקית, בחיבור לשוק וללקוחות, בגיוסים, בייזום עסקאות ובגישה לתשתיות ולכלים שיווקיים. כל חברה תקבל חבילת סיוע של מגוון שירותים, ששוויים 250 אלף שקלים, ובשלבים הבאים ייבחנו גם השקעות בחברות אלו על ידי אריאלי קפיטל ו/או השותפים לתוכנית. התוכנית תחל ברבעון הראשון של 2021.

ההכרזה על התכנית נעשתה במסגרת כנס בינלאומי שנערך ביוזמת אריאלי קפיטל, שעסק בשאלה החשובה "כיצד טכנולוגיות יכולות להציל את ענף התיירות", בהשתתפות חברות ענק מחו"ל ומישראל בהן אמדאוס, Booking.com, קוקפיט – זרוע ההשקעות של אל על, רשות שדות התעופה בישראל, התאחדות המלונות, UNWTO – ארגון התיירות העולמי, פייסבוק (Facebook), איתיחאד איירווייז וקרנות מובילות.

אור חביב, שותף וראש תחום חדשנות באריאלי קפיטל. צילום: הדר יעקוב

אור חביב, שותף וראש תחום חדשנות באריאלי קפיטל. צילום: הדר יעקוב

אור חביב, שותף וראש תחום חדשנות באריאלי קפיטל, אמר, כי "אין ספק שענף התיירות הוא בין אלו שנפגע הכי קשה ממשבר הקורונה, בעוד שלפני התפרצות הנגיף חווה התחום צמיחה חסרת תקדים. הירידה החדה  בעקבות המשבר לא פוסחת גם על השחקנים הגדולים בשוק הבינלאומי. יזמנו את הכנס כדי לדון בשאלה כיצד ניתן להמשיך מכאן והלאה. כיום, יותר מבעבר, השחקנים בתחום מבינים שכדי להמשיך את מגמת הצמיחה עליהם לאמץ חשיבה חדשנית, פעולות זריזות, ערוצי הכנסה אדפטיביים וטכנולוגיות מובילות. תוכנית OnBoard נועדה לעשות זאת בדיוק – לחבר בין מותגי נסיעות מובילים לטכנולוגיות מאומתות ומוכנות לשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים