מרכז הפיתוח של סאפ גיגיה בישראל מגייס כ-100 עובדים

חברת גיגיה הישראלית, שנרכשה על ידי סאפ בשנת 2017, מבקשת במסגרת הגיוס מומחי ביג דטה, מהנדסי תוכנה וראשי צוותים לתחום ניהול זהויות דיגיטליות ומתן הרשאות לשימוש בדטה

פרסמה תוצאות לרבעון השני של השנה. סאפ

חברת סאפ הודיעה על תנופת גיוס משמעותית של כ-100 מומחי ביג דטה, מהנדסי תוכנה וראשי צוותים במהלך התקופה הקרובה. חברת גיגיה הישראלית, שנרכשה על ידי סאפ בשנת 2017, עוסקת בעיקר בבניית פלטפורמת דטה והיא מתמקדת כעת, כשלב ראשון בעולמות המסחר אונליין.

מדובר בגיוס המהווה עוד הצבעת אמון של סאפ במרכז הפיתוח של החברה בישראל בכלל ובקבוצת הפיתוחSAP Customer Data Cloud by Gigya בפרט. הגיוס מיועד לפיתוח הפתרונות המתקדמים מסוגם עבור אחד מהתחומים החמים כיום בעולם הדטה – ניהול זהויות דיגיטליות ומתן הרשאות לשימוש בדטה.

כאשר ברקע מתנהל שיח עקרוני על שאלת הריבונות והשליטה בזהות האינטרנטית של הגולשים, ועל היקף המידע העצום הקיים עליהם בידי התאגידים, הצורך לפתרון של גיגיה, אחת השחקניות המעטות בתחום, הוא עצום.

גיא קרוננטל, סמנכ"ל פיתוח בכיר בסאפ גיגיה מסביר: "קבוצת SAP Customer Data Cloud by Gigya  מנהלת כבר כעת למעלה משני מיליארד זהויות אישיות, וזהו יתרונה הגדול. תנופת הגיוס הזו תהווה בסיס להתפתחותו הטבעית של המוצר הקיים והכלים לניהול כלל המידע של המשתמשים ברשת ומחוצה לה טוב יותר. קבוצת הפיתוח של SAP-Gigya נהנית משני העולמות – מצד אחד היא שמרה על אופייה הסטארט-אפיסטי ומצד שני היא נהנית מהמשאבים והיכולות של SAP הגדולה".

אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז הפיתוח של SAP בישראל. צילום: יח"צ

אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז הפיתוח של SAP בישראל. צילום: יח"צ

אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז הפיתוח של SAP בישראל: "כארגון עולמי הממשיך לבסס את מעמדו כמוביל, אנו ראינו לנגד עיננו את היתרונות העצומים של Gigya, וביחד אנחנו פועלים לטפל באחת מהבעיות הגדולות ביותר ברשת – משבר הזהות הדיגיטלית. שמירה על הרשת כמרחב בטוח לגולשים, יאפשר המשך צמיחה כלכלית מבוססת-דיגיטל". 

קליימן הוסיפה כי "החיבור בין גיגיה לסאפ מתבטא היטב ב-DNA ובאמונה המשותפים של הגנה על הזהות הדיגיטלית. אני שמחה לומר ששנתיים אחרי הרכישה, הפכה גיגיה לחלק בלתי נפרד מסאפ, הן ארגונית והן תרבותית, והיא מצליחה להתחבר מוצרית לפתרונות שונים. מכירותיה גדלו משמעותית מאז הרכישה, ותואמת לכך ההכרזה על תנופת גיוס העובדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים