אינסטגרם הודיעה על אמצעים חדשים שיסייעו במלחמתה בבריונות ברשת

"אנו מחויבים להוביל את התעשייה במאבק נגד בריונות באינטרנט, ואנחנו מחשבים מחדש את חוויית אינסטגרם כולה, בכדי לעמוד בהתחייבות זו", כך כתב אדם מוסרי, העומד בראש הרשת החברתית שבבעלות פייסבוק בבלוג החברה

אלימות והתעעלות אונליין. אילוסטרציה: Ocus Focus/BigStock

אינסטגרם הודיעה על צעדים חדשים שתנקוט בכדי להתמודד עם תופעות של בריונות והטרדה הנפוצות כיום על הפלטפורמה שלה בפרט וברשתות החברתיות בכלל.

החל מהשבוע הזה, עקב הטמעת תכונה חדשה – אם משתמש מתכוון לפרסם תגובה שזוהתה בזמן הקלדתה כפוגענית על ידי מנגנון הבינה המלאכותית שהחברה מתפעלת, הוא יקבל הזדמנות לשקול שנית את הפרסום ולבטלו. זאת אומרת, אם משתמש מתכנן לפרסם תוכן שעלול להיות פוגע, הוא ישאל על ידי המערכת: "האם אתה בטוח שברצונך לפרסם את זה?" ומונה כחול שירוץ מתחת יספק לו כמה שניות בכדי לבחור לבטל את תגובה שתכנן לפרסם. אם יחליט לעשות זאת – בלחיצה על 'בטל', התגובה לא תפורסם, והנמען הפוטנציאלי לא יקבל אותה.

אינסטגרם חשפה כי בדיקת התכונה החדשה בפיילוט הוכיחה שהיא מעודדת חלק מהמשתמשים לחזור בהם משליחת הערות פוגעניות.

 

View this post on Instagram

 

From the head of Instagram, Adam Mosseri (@mosseri): “We know bullying is a challenge many face, particularly young people. We are committed to leading the industry in the fight against online bullying, and we are rethinking the whole experience of Instagram to meet that commitment. We can do more to prevent bullying from happening on Instagram, and we can do more to empower the targets of bullying to stand up for themselves. Today we’re announcing one new feature in both areas. ? Encouraging Positive Interactions In the last few days, we started rolling out a new feature powered by AI that notifies people when their comment may be considered offensive before it’s posted. This intervention gives people a chance to reflect and undo their comment and prevents the recipient from receiving the harmful comment notification. ? Protecting Your Account From Unwanted Interactions With Restrict We wanted to create a feature that allows people to control their Instagram experience, without notifying someone who may be targeting them. Soon, we will begin testing a new way to protect your account from unwanted interactions called Restrict. ? It’s our responsibility to create a safe environment on Instagram. This has been an important priority for us for some time, and we are continuing to invest in better understanding and tackling this problem.” ? To learn more about these new updates, click the link in our bio. Artwork by @heysp

A post shared by Instagram (@instagram) on


המשתמשים הצעירים פאסיביים כנגד בריונות

בנוסף, בפוסט שהעלתה החברה, שנמצאת בבעלות פייסבוק, לבלוג שלה, אינסטגרם מדווחת כי אנשים צעירים נוטים שלא לחסום או לבצע ביטול מעקב (unfollow), גם במקרים של בריונות והתנהגות פוגענית כנגדם. בכדי להתמודד עם התופעה שהחברה זיהתה, ועם הפאסיביות של המשתמשים כנגדם, החליטה הרשת החברתית מבוססת הצילומים והסטוריז לא רק להכניס לשירות את המנגנון שתוהה ומבקש ממשתמשים לשקול פעמיים פרסומים פוגעניים מטעמם, אלא גם תכונת שתשמור עליהם מפני מטרידים ושמבוססת על "הגבלה" (restrict) של המציקים.

תכונה זו פשוט תאפשר למשתמשים להגביל את הקשר עם משתמשים אחרים בפלטפורמה מבלי שהללו יהיו מודעים לכך. משמע שאחרי שהגבלת משתמש, הוא לא יוכל לבדוק מתי אדם פעיל בשירות, וגם לא יראה אם ומתי קרא המגביל את ההודעות שלו בדיירקט (שירות המסרים המידיים של אינסטה). אם המשתמש שהוגבל יגיב לפוסט של המגביל, למעשה רק הוא יוכל לראות את התגובה של עצמו.

"אנו מחויבים להוביל את התעשייה במאבק נגד בריונות באינטרנט, ואנחנו מחשבים מחדש את חוויית אינסטגרם כולה בכדי לעמוד בהתחייבות זו", כתב אדם מוסרי, העומד בראש הרשת החברתית, בפוסט שהועלה לבלוג. "זוהי האחריות שלנו ליצור סביבה בטוחה באינסטגרם", הוא הבהיר והוסיף כי "הנושא עומד בראש סדר העדיפויות שלנו מזה זמן מה, ואנחנו ממשיכים להשקיע בהבנה טובה יותר כיצד להתמודד עם הבעיה הזו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים