מטריקס רכשה בעשרות מיליוני שקלים שתי חברות בארצות הברית

החברה רכשה את השליטה ב-NIT וב-STONS ● הרכישות בוצעו על ידי חברות בת של מטריקס: Matrix-IFS ו-XTIVIA, בהתאמה

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס. צילום: עידן גרוס

עם פרסום תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי, מטריקס הודיעה על רכישת שתי חברות בארצות הברית, בעשרות מיליוני שקלים.

החברה מסרה כי "היא "ממשיכה את מגמת פיתוח עסקיה בשוק האמריקני". מטריקס רכשה את השליטה (60%) ב-NIT (ר"ת Network Infrastructure Technologies) תמורת כ-6.8 מיליון דולר. בכפוף לעמידה ביעדים עסקיים ואחרים בשלוש השנים הקרובות, יקבלו המוכרים סכום נוסף של עד 2.5 מיליון דולר.

NIT הוקמה בשנת 2001 ומספקת שירותי IT למגזרי הפיננסים ושירותי הבריאות בארצות הברית. משרדי החברה ממוקמים באזור הפיננסי, בוול סטריט שבניו יורק, והיא מונה כ-80 עובדים. את הרכישה ביצעה Matrix-IFS, חברה בת של מטריקס.

חברה נוספת שם רכשה מטריקס את השליטה (55%) היא STONS (ר"ת Second TO None Solutions). הנרכשת, אשר נוסדה ב-2012, פועלת בתחום שיווק ומכירת מוצרי תוכנה של יבמ (IBM) ללקוחות עסקיים ופדרליים בארצות הברית. את הרכישה ערכה XTIVIA, חברה בת נוספת של מטריקס הפועלת בארצות הברית, וסכום הרכישה לא נמסר.

200 עובדים חדשים

בנוסף, הכריזה החברה על המשך גיוס מתוכנן של עובדים חדשים עד סוף השנה. הגיוס, נמסר, הוא בשל גידול אורגני, כניסה לתחומי פעילות חדשים וצומחים וזכייה בפרויקטים אסטרטגיים. ברבעון השלישי השנה נוספו לחברה 200 עובדים והמספר הכולל של עובדיה החברה עומד על 7,950.

על מנת לעמוד ביעד הגיוס הקימה מטריקס אתר אינטרנט ייעודי למערך הגיוס וביצעה קמפיין חכם באינטרנט וברשתות החברתיות.

לדברי מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, "החברה פועלת מאז הקמתה לצמיחה אורגנית ובאמצעות מיזוגים ורכישות. עד כה ביצענו עשרות רבות של רכישות בשוק הישראלי והיום אנו מכריזים על שתי רכישות נוספות בארצות הברית, שבוצעו לאחר תום הרבעון".

"שתי החברות מתווספות לפעילויות הקיימות שלנו בארצות הברית בתחום הפתרונות למגזר הפיננסי ולמגזר שירותי הבריאות ובתחום פתרונות מוצרי תוכנה. אנו מאמינים בפוטנציאל הרב בתחומי פעילותינו בארצות הברית ונהנים משיעורי רווחיות גבוהים יחסית בשוק האמריקני, בין היתר בשל פעילותינו בענפים עם שיעורי רווחיות גבוהה".

בכל הנוגע לגיוס העובדים ציין גוטמן כי "התוצאות הכספיות הביאו לתוצאה ישירה של גידול אורגני מהיר במצבת העובדים. עיקר גיוס העובדים בוצע לפעילויות בתחומי הסייבר ואבטחת המידע, לתחומי הפיתוח ובראשם פיתוח בטכנולוגיות Java ,full stack ו-DevOps. זאת, לצד מומחים בתחום הענן, ה-BI, ה-Big Data והאנליטיקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים