Galaxy Note 7: סמסונג מציעה פתרון לבעיית הסוללה המתפוצצת

תוכנה שתגביל את הסוללות של הסמארטפון ל-40% פחות מהטעינה המלאה אמורה להגן על המשתמשים מהתקלה שבמכשיר ● אלא שמלבד זמן הפעלה קצר יותר - האם זה באמת פתרון מספק?

Galaxy Note 7. מקור: אתר סמסונג

אחרי שלקוחות החלו מתלוננים שמכשירי ה-Galaxy Note 7 החדשים של סמסונג (Samsung) מתפוצצים בעת הטענתם, ותמונות מאוד לא נעימות החלו להציף את הרשתות החברתיות, החליטה הענקית הקוריאנית לאסוף בחזרה את המכשירים מהלקוחות ולהורידם מהמדפים לבדיקה. עכשיו מציעה החברה דרך לתקן את התקלה בסוללה של הפאבלט, שרבים מהרוכשים פשוט לא הזדרזו להחזיר לחנויות.

הבעיה – שנגרמת כשהאנודה והקתודה נוגעות זו בזו ומעלות את המכשיר בלהבות – גרמה כבר נזקים פיזיים וכן נזקים ברכוש, וכעת, בכדי שהמכשיר לא יתפוצץ החליטה סמסונג על מכסה למידת הטעינה הנכונה של הטלפון.

למען ביטחון לקוחותיה, ענקית הניידים מספקת כעת פתרון תוכנה, בכדי לשמור על המכשירים שלא הוחזרו עדיין או שהוחלפו לאחר איסוף המוצר מהשווקים. עדכון התוכנה שעומד להתפרסם בקרוב מגביל את יכולת הטעינה של הסוללה ב-60%.

הגבלת הסוללה באופן מלאכותי, שיבצע העדכון, תקצר את זמן פעולת הסוללה של ה-Galaxy Note 7 באופן משמעותי, ותדרוש טעינה תכופה יותר לאורך כל היום. אם מוסיפים לכך את העובדה שהמכשיר הוא טלפון יוקרתי, הסרבול בכל הנוגע בהטענתו עלול בהחלט להרגיז את הלקוחות שכבר רכשו אותו.

עדכון הגבלת טעינה ליתר ביטחון

למרות שרוכשי המכשירים מתבקשים להחליף או להחזיר את הטלפון, את עדכון התוכנה ניתן לבצע מרחוק והוא משמש למעשה כפתרון מהיר על מנת למנוע בעיות עתידיות.

סמסונג פרסמה מודעה שבה סיפרה ללקוחותיה אודות עדכון התוכנה בעיתון דרום קוריאני, כך מדווחת סוכנות הידיעות Associated Press. העדכון יוצע מה-20 בספטמבר בעבור לקוחות מדרום קוריאה. לא ידוע האם לקוחות בארצות הברית, או בחלקים אחרים של העולם, יקבלו גם הם את העדכון.

ענקית הטכנולוגיה אישרה את הידיעה במייל ששלחה אל אתר CNET, והוסיפה וכתבה כי "בארצות הברית סמסונג ממשיכה לעבוד עם הנציבות לבטיחות הצרכן – ה-CPSC (ר"ת Consumer Product Safety Commission) – והשותפים המובילים שלנו, בכדי לפתח ולהעריך את הפתרונות המתאימים ביותר בעבור בעלי Note7 במדינה. לא תינקט כל פעולה ללא אישור ה-CPSC. בטיחות הלקוחות תמשיך להיות בעדיפות העליונה שלנו". יש לציין כי הארגון הממשלתי האמריקני CPSP קרא לחברה רשמית לאסוף את המוצר מהמדפים.

ילד נכווה ממכשיר Core Prime שהתפוצץ

אבל ה-Galaxy Note 7 אינו המכשיר היחיד של החברה שמעורר בעיות. ילד בן שש מברוקלין נכווה לאחרונה כאשר מכשיר Samsung Galaxy Core Prime התפוצץ בידיו. סבתו אומרת שעכשיו הוא מפחד להתקרב להתקנים אחרים.

הנכד השתמש בטלפון בביתו שבמזרח פלטבוש במוצאי שבת האחרונה, כאשר לפתע עלה המכשיר בלהבות, סיפרה סבתו. "הילד צפה בסרטונים בטלפון כאשר הסוללה התפוצצה", תיארה הסבתא לינדה לואיס והוסיפה וציינה כי "זה הפעיל את האזעקה בביתי".

אחרי שחייגו לשירות החירום 911, נלקח הילד לבית החולים Downstate Medical Center עם כוויות בכל גופו, אבל בינתיים כבר שב לביתו והוא מחלים מפצעיו.

הסבתא אמרה שהמשפחה נמצאת בקשר עם סמסונג בנוגע לתקרית, וסירבה לספק פרטים נוספים.

מכשירי ה-Core בינתיים עדיין מוצעים לרכישה כרגיל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים