בעיתוי הכי גרוע: סמסונג אוספת את מכשירי ה-Galaxy 7

החברה הודיעה כי תאסוף את המכשירים ותעצור מכירה של חדשים "בשל בעיות עם הסוללה" - ימים אחדים לפני שאפל משיקה את המכשיר המתחרה, ה-iPhone 7

Galaxy Note 7. מקור: אתר סמסונג

הדבר הכי גרוע שיכול היה לקרות לסמסונג (Samsung) דווקא עכשיו – אכן קרה. הדרמה שהחלה להתגלגל בשבוע שעבר הגיעה לשיאה בסוף השבוע, כשהחברה הודיעה על ריקול של מכשירי הדגל החדשים שלה, ה-Galaxy Note 7, שהחלו להימכר רק לפני כשבועיים. לדברי החברה, מדובר ב-2.5 מיליון מכשירים שכבר נמכרו. הסיבה לריקול היא ידיעות ותמונות שפורסמו ברשת על התפוצצות מכשירים.

סמסונג הודיעה על איסוף המכשירים רק לאחר ההד העולמי שהידיעות האלה זכו לו. היא ציינה בהודעתה כי "בשל בעיות עם הסוללה במכשירי ה-Galaxy Note 7, החברה תעצור את מכירות המכשיר החדש בעולם, ואף תאסוף ותחליף מכשירים למי שכבר רכשו אותם".

מבחינת סמסונג, זה הזמן הגרוע ביותר לאירוע מסוג כזה, לאור העובדה שאפל (Apple) צפויה להכריז על המכשיר החדש שלה, ה-iPhone 7, ביום ד' הקרוב – 7 בחודש (כנראה לא סתם אפל בחרה את התאריך הזה). מכשיר זה עתיד להתחרות "ראש בראש" בדגם ה-Note החדש של סמסונג. היה וימשיכו הבעיות עם הסוללה המתלקחת של המכשיר, ייפגעו מאוד מכירותיה של החברה באחת התקופות החמות ביותר של עונת החגים של סוף השנה. זאת, לאחר כמה חודשי מכירות טובים מאוד, בעקבות הצלחת דגם ה-Galaxy S7 – הצלחה שתרמה לקבלת הפנים החמה שזכה לה ה-Note 7.

להערכת אנליסטים, נגרם לסמסונג נזק רב והאירוע פוגע קשות בדימוי שלה. הם ציינו כי רמת הפגיעה המדויקת תהיה תלויה בדרך שבה סמסונג תטפל בנושא במהירות ותפתור את הבעיה.

הרשתות החברתיות הוצפו בתמונות של מכשירים חרוכים

לפי הידיעות שהתפרסמו, סמסונג קיבלה 35 הודעות מרחבי העולם על בעיות הקשורות, לדבריה, בתאי הסוללה. החברה הודיעה עם קבלת ההודעות כי היא מעכבת את משלוחי המכשירים ובוחנת עם ספקיה את מקורן של הסוללות התקולות שכבר פזורות בעולם.

במקביל הוצפו הרשתות החברתיות בדרום קוריאה בפוסטים עם סיפורים ותמונות של מכשירי Note 7 חרוכים בעקבות התחממות יתר ואף התפוצצות.

לאחר מכן, בסוף השבוע, החברה כבר הודיעה, כאמור, על איסוף והחלפתה המכשירים שכבר נרכשו. סמסונג תחליף את כל המכשירים במהלך השבועות הקרובים, אם כי היא עדיין לא מסרה פרטים מדויקים על תהליך ההחלפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים