אל תבכי עבורי ארגנטינה: עובדי יאהו מכנים את המנכ"לית מריסה מאייר – "אוויטה"

על פי פרסומים מאמש, המורל של עובדי יאהו הוא כל כך נמוך, עד שהם לא מהססים לכנות את מאייר "אוויטה" ● זאת, בהדהוד לאווה פרון, אשתו לשעבר של חואן פרון, הרודן הארגנטיני, שהייתה ידועה בתשוקתה לכוח שלטוני וברצון לתהילה

קלולסית. מריסה מאייר. צילום: יאהו, מתוך ויקיפדיה

על רקע הפרסומים לפיהם יאהו (Yahoo) מכינה בימים אלה תוכנית לפיטורי ענק, כחלק מהתמודדות עם המשבר שפוקד אותה, ועל רקע הדרישה להחליף את הנהגת יאהו ואת מריסה מאייר, העומדת בראשה – פרסום חדש מסעיר את החברה.

על פי פרסומים מאמש (ב') בעיתונות הטכנולוגית בארצות ההברית, המורל של עובדי יאהו הוא כל כך נמוך, עד שהם לא מהססים לכנות את מאייר "אוויטה". זאת, בהדהוד לאווה פרון, אשתו לשעבר של חואן פרון, הרודן הארגנטיני, שהייתה ידועה בתשוקתה לכוח שלטוני וברצון לתהילה.

היו זמנים בהם מאייר נחשבה התקווה של ענקית החיפוש, הנמצאת בהתדרדרות רבת שנים. כאשר היא הגיעה ליאהו מגוגל (Google), קירות מטה החברה היו עטויים בפוסטרים עם תמונתה, בסגנון אלה של הקמפיין לבחירות של הנשיא ברק אובמה, עם הכיתוב "תקווה".

על פי הניו יורק טיימס (New York Times), מחקר שנערך בימים אלה העלה כי רק 34% מעובדי החברה מאמינים כי יש עוד סיכוי לשיפור. הפיטורים הצפויים בחברה, נכתב, יתווספו למספר ההולך וגדל של עובדים ובכירים שעזבו את החברה. כך, רק בשנה שעברה פרשו מיאהו כשליש מכוח העובדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים