מפעיל וירטואלי חדש: הום סלולר מקבוצת פישמן

החברה תציע את תעריפי השיחה הנמוכים ביותר בשוק כיום: 19 אגורות לדקת שיחה, 15 אגורות להודעות SMS ו-12 אגורות למגה של גלישה סלולרית, לצד תשלום חודשי קבוע של 17.90 שקלים ● אודי מארצי, מנכ"ל הום סלולר: "ניתן לצרכן לשלם בדיוק את מה שהוא צורך בפועל, על פי צרכיו ורצונו, וזאת במחיר הנמוך ביותר בישראל לדקת שיחה"

הום סלולר מקבוצת פישמן השיקה היום (א') את פעילות הסלולר שלה כמפעילה וירטואלית חדשה, והצטרפה לרמי לוי תקשורת, הפועלת כמפעילה וירטואלית מאז דצמבר 2011.

הום סלולר מציעה את תעריפי השיחה הנמוכים ביותר בשוק כיום: 19 אגורות לדקת שיחה, 15 אגורות להודעות SMS ו-12 אגורות למגה של גלישה סלולרית, לצד תשלום חודשי קבוע של 17.90 שקלים. בכך, היא למעשה פונה למשתמשים קלים, שכן חבילות השימוש של החברות הוותיקות כוללות בנק דקות והודעות גדול יחד עם נפח גלישה גדול, כך שעלות דקה או הודעה זולה בהרבה בחבילות האלה.

הום סלולר מציעה גם מסלול פריפייד, ללא דמי שימוש חודשיים, בעלות של 39 אגורות לדקת שיחה ולהודעת SMS, ו-69 אג' למגה של גלישה. כרטיס ה-SIM יעלה 29 שקלים בשני המסלולים.

הרשת של הום סלולר תפעל על גבי תשתית התקשורת של רשת סלקום עם הקידומת 055-22, ותקבל שירותי MVNE מחברת פורום.

בשלב הראשון, תמוקמנה נקודות המכירה והשירות של הרשת בפריסה ארצית רחבה על פני 17 סניפים של רשת הום סנטר, ולאחר מכן יוקמו 8 נקודות נוספות בסניפי הרשת ומחוצה לה, במרכזי קניות מרכזיים. הום סנטר מחזיקה גם את hMobile, הפועלת ב-44 סניפים של הום סנטר.

החברה תציע תמיכה בכל סוגי הטלפונים הקיימים בשוק, כולל תמיכה בדור 2 ובדור 3, באמצעות החלפת SIM בלבד וללא צורך ברכישה של טלפון סלולרי.

ללקוחות החדשים שיהיו מעוניינים לרכוש גם טלפון סלולרי, תציע הום סלולר מגוון של 40 מכשירים לרכישה לצד אביזרים שונים. מחיר המכשירים ינוע בין 200 שקלים למכשירים הפשוטים, ועד 3999 שקלים למכשיר iPhone 4S.

בנוסף, לרגל ההשקה מציעה הום פישמן מבצע של מכשירי נוקיה 100 (Nokia) בעלות של שקל אחד בלבד ל-3000 המצטרפים הראשונים. בקרוב תציע החברה גם נדידה למדינות רבות בעולם.

אהרון מידן, יו"ר הום סנטר: "הכניסה שלנו לשוק ה-MVNO היא פועל יוצא מהרשת המצליחה שהקמנו בסניפי הום סנטר – hmobile. במהלך השנים האחרונות צברנו ניסיון רב בתחום הסלולר, למדנו לעומק את השוק ואת הצרכים האמיתיים של הצרכנים. בעזרת צוות מומחה בתחומו שעבד ימים כלילות במשך תקופה ארוכה של למידה והתמקצעות בתחום הצלחנו להביא מוצר מנצח באופן שבו ההצעה שלנו תשנה את הדרך שבה אנו צורכים סלולר".

אודי מארצי, מנכ"ל הום סלולר, מסר כי "אנו נציע מסלול פשוט, קל ונוח, שיתאים לכלל הלקוחות. אנו לא מציעים חבילות שהצרכן בפועל לא ממש זקוק להן. ניתן לו לשלם בדיוק את מה שהוא צורך בפועל, על פי צרכיו ורצונו, וזאת במחיר הנמוך ביותר בישראל לדקת שיחה. במהלך שבע שנות ניסיון, שבהן הובלנו את מהפכת הטלפונים ללא התחייבות ובמחירים נמוכים, הבנו מה הצרכים של הלקוח הממוצע ובזכות הצעה זו אנו ניתן מענה לקהל יעד רחב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים