אמזון תרכוש את Kiva Systems תמורת 775 מיליון דולרים

החברה הנרכשת ידועה במערכות אוטומטיות שפיתחה לטיפול בהזמנות, ותמשיך להתנהל ממשרדיה שבמסצ'וסטס גם לאחר השלמת העסקה ● דייב קלארק, סגן נשיא עולמי באמזון: "במרכזים של אמזון לטיפול בהזמנות משתמשים כבר זמן רב במערכות אוטומטיות, והטכנולוגיה של Kiva תסייע לנו להגביר עוד יותר את התפוקה"

נציגיה ביקרו בישראל. אמזון

אמזון (Amazon) הודיעה על כוונתה לרכוש את Kiva Systems, אשר ידועה במערכות האוטומטיות שפיתחה לטיפול בהזמנות. המערכות של Kiva Systems ייושמו, ככל הנראה,  כבר בזמן הקרוב, וישולבו בפעילויות הסחר האלקטרוני ובמחסנים של אמזון.

במסגרת העסקה תשלם אמזון סכום של 775 מיליון דולרים במזומן תמורת כל המניות של Kiva שברשות הציבור. בעלי המניות של Kiva כבר אישרו את העסקה, וסגירתה אמורה להתבצע ברבעון השני של שנת 2012. גם לאחר השלמת העסקה, תמשיך הפעילות של Kiva להתנהל ממסצ'וסטס, ועובדי החברה הנרכשת לא ייאלצו לעבור למשרדי אמזון שבסיאטל.

יצוין, כי הרובוטים של חברת Kiva זכו לתשומת לב רבה, ובמגזין Fast Company אף בחרו לא מכבר ב-Kiva כאחת מבין 50 החברות החדשניות ביותר בעולם.

דייב קלארק, סגן נשיא עולמי לטיפול בהזמנות של לקוחות באמזון: "במרכזים של אמזון לטיפול בהזמנות משתמשים כבר זמן רב במערכות אוטומטיות, והטכנולוגיה של Kiva תסייע לנו להגביר עוד יותר את התפוקה. זאת, משום שהמוצרים המתאימים יגיעו ישירות לידיהם של העובדים שאוספים, אורזים ומאחסנים אותם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים