לביא טיימטק התקינה מערכת נוכחות ממוחשבת בבריל תעשיות נעלים בהיקף מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט, התקינה לביא טיימטק מערכת ממוחשבת בגרסת SQL, שתקשר את מערך דיווחי הנוכחות לכלל עובדי בריל מכלל הסניפים - כולל העובדים שהוצבו באחרונה במשביר לצרכן - למערך המיחשוב הכללי של הקבוצה ● בנוסף, המערכת החדשה תטפל בקליטת מאות העובדים החדשים בקבוצה בעקבות רכישת מספר סניפי סקאל

לביא טיימטק שידרגה את מערכת הנוכחות הממוחשבת של בריל תעשיות נעליים, בעלת הרשת של חנויות המותג "גלי" הפרושות ברחבי הארץ. במסגרת הפרויקט, התקינה לביא טיימטק מערכת ניהול נוכחות ממוחשבת בגרסת SQL, שתקשר את מערך דיווחי הנוכחות לכלל עובדי בריל מכלל הסניפים – כולל העובדים המוצבים במשביר לצרכן, למערך המיחשוב הכללי של הקבוצה. בנוסף, המערכת החדשה תטפל בקליטת מאות העובדים החדשים בקבוצה, בעקבות רכישת מספר סניפי סקאל. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

המערכת תשולב עם מערכות המיחשוב השונות בארגון, כולל מערכת שכר, בקרת כניסה, משאבי אנוש, ERP,CRM ועוד, ותאפשר את יצוא נתוני העובד לצורך ניתוח עסקי. מהחברה נמסר, כי המערכת מספקת מענה מהיר ויעיל יותר לצרכי החברה, כגון ניהול תיק עובד וצמצום בניירת, יצוא לאקסל, הפקת דו"חות בקרה באופן פשוט ויעיל, יכולת לשליטה דרך המטה על העובדים המפוזרים בכל הארץ ועוד.

"המערכת החדשה מאפשרת לי לשלוח באמצעות האינטרנט דו"חות למנהלים בארגון אודות שעות הנוכחות של עובדיהם, או בקשות להשלמת חוסרים בדיווחי השעות. בדרך זו, התקשורת הפנים ארגונית של מחלקת השכר עם דרג ההנהלה מהירה ויעילה יותר. בדרך קלה ויעילה זו, המידע זמין וניתן לקבל תשובות מהירות לשאילתות", אמרה אביגיל צפתי, חשבת השכר של בריל תעשיות נעליים.

לדברי אייל תמיר, סמנכ"ל הפעילות בישראל של לביא טיימטק, "המערכת של לביא מהווה כלי עבודה חשוב למנהלי ארגונים שיש להם מספר רב של אתרים המרוחקים ממטה הארגון. כלי זה משמש לאיסוף וחישוב שעות העבודה, אך גם מעניק ערך מוסף לכל הרמות בארגון – מהעובד, דרך מנהל המחלקה ועד למדור השכר והנהלת הארגון. בנוסף, תורם הכלי גם להקטנת העלויות הנדרשות לטיפול בזמן העבודה של עובדי הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים