ברוקרית המיחשוב אולטרייד השיקה אתר חדש ללקוחות עסקיים

האתר החדש מנוהל לפי קטגוריות וניתן לבצע בו סינון לפי מספר פרמטרים, ביניהם סוג הדיסק הקשיח, סוג המעבד, המחיר ועוד ● יוסי קרת, מנכ"ל קבוצת אולטרייד: "האתר החדש מהווה נקודת מפנה בכל הקשור לרכישת ציוד מחודש דרך האינטרנט, כאשר החיסכון הוא משמעותי והמוצר איכותי ובאחריות"

ברוקרית המחשבים אולטרייד, העוסקת באספקת ציוד מיחשוב מחודש ומשומש, השיקה אתר חדש המיועד ללקוחות עסקיים. באתר ה-OUTLET החדש ניתן לרכוש או למכור תחנות עבודה, שרתים, מערכות תקשורת ואחסון.

האתר החדש מנוהל לפי קטגוריות וניתן לבצע בו סינון לפי מספר פרמטרים, ביניהם סוג הדיסק הקשיח, סוג המעבד, המחיר וכו'. בנוסף ניתן להגדיר טווח מחירים ההולם את תקציב הלקוח, לבקש שינוי קונפיגורציה ממפרט היצרן המקורי ועוד.

יוסי קרת, מנכ"ל קבוצת אולטרייד, מסר כי "חשיפתו המלאה של מלאי אולטרייד בפני כלל הלקוחות בישראל, הינו המשך ישיר של הצלחת החברה בהחדרת קונספט ההצטיידות הייחודי המאפשר ללקוחות לבצע בכל עסקה של חומרה בדיקה כלכלית של הצורך החדש מול חלופות חדשות ומחודשות יחד עם ניצול השווי של הציוד הקיים. האתר החדש מהווה נקודת מפנה בכל הקשור לרכישת ציוד מחודש דרך האינטרנט, כאשר החיסכון הוא משמעותי והמוצר איכותי ובאחריות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים