חדשות מתפרצות 1
חיממתם את הכיסא בעבודה מסודרת בתור שכירים במשך שנים; אתם כבר מכירים את כל המסעדות השוות בהרצליה פיתוח; ויום אחד חבר שלכם סיפר על שני יזמים שפתחו חברת סטארט-אפ חדשה, והקנאה החלה לבעור בכם.בכל מקרה, אם החלטתם לעזוב את עולם השכירות ולצאת למסע להקמת חברת סטארט-אפ חדשה, אחד האלמנטים שתצטרכו לתת עליהם את הדעת הוא שימוש מושכל במדיה בכדי לזכות בפרסום.
לא מעט סטארט-אפים מזניחים מרכיב חשוב זה. רובם לא מודעים לכך שמלבד בניית צוות טוב של יזמים ופיתוח רעיון טכנולוגי שעונה על צורך אמיתי של השוק, צריך לדאוג לטפח את המוצר שעליו עמלים גם מבחינה שיווקית, לנסות ליצור מותג מהיום הראשון.
תגובות
(0)