חדש מפנסוניק: מצלמה מאפרת

המצלמה החדשה בסדרת LUMIX של פנסוניק, דגם DMC-FX77, כוללת ממשק תוכנה בשם Beaty Retouch, המאפשר "לאפר" את הפנים המצולמות לאחר הצילום ● הממשק כולל כמה אפקטים, כמו "החלקת" פנים והלבנת שיניים וגם הוספת איפור, כמו מייק-אפ עם אפשרות לבחור את צבע הבסיס, אודם לשפתיים בכמה גוונים, סומק, ואפילו צללית לעפעפיים

פנסוניק (Panasonic) משיקה בימים אלה מצלמה חדשה בסדרת LUMIX שלה, דגם DMC-FX77, הכוללת ממשק תוכנה בשם Beaty Retouch, המאפשר "לאפר" את הפנים המצולמות לאחר הצילום. הממשק כולל כמה אפקטים, כמו "החלקת" פנים והלבנת שיניים וגם הוספת איפור, כמו מייק-אפ עם אפשרות לבחור את צבע הבסיס, אודם לשפתיים בכמה גוונים, סומק, ואפילו צללית לעפעפיים. ממשק Art Retouch ישפר את הצבעים ויוסיף לתמונה את הזוהר הנדרש.

בפנסוניק טוענים כמובן שזו אינה הסיבה היחידה להשתמש במצלמה, כי יש לה עוד כמה תכונות טובות, כמו עדשה רחבת זווית (מרחב ראייה גדול פי 213% בהשוואה לעדשות 35 מ"מ רגילות), עם זום אופטי 5X, ברזולוציה של 12.1 מגה-פיקסל. המצלמה מאפשרת לצלם וידיאו ב-HD ברזולוציה של 1920X1080 וגם תמונות בתלת מימד, הניתנות לצפייה גם בטלוויזיות של החברה מסדרת VIERA, ועוד כהנה וכהנה ממשקי תוכנה לשיפור איכות התמונה, למניעת טשטוש כתוצאה מתנועת האובייקט המצולם או מרעד היד המצלמת וכו'.

עוד תכונה חביבה במצלמה היא ממשק המגע הידידותי שלה, הבוחר את מצבי הצילום לפי הנגיעה במסך המגע בגודל 3.5 אינץ' – נגיעה בפנים מעבירה את המצלמה למצב של צילום פורטרט, נגיעה ברקע – תעביר למצב תמונות נוף וכו'. גם הצילום עצמו נעשה באמצעות נגיעה במסך המגעעל הדמות או האובייקט שתרצו לצלם

"בהתאם לנתונים שלנו, בערך 50% מלקוחותינו אינם מרוצים מתמונות הפנים שלהם בצילום", אמר אקיקו אנוקי, מנהל פרויקט בפנסוניק, "לכן יצאנו עם הרעיון שהלקוחות שלנו יוכלו לתקן חלקים שהם לא אוהבים בתמונות הפנים שלהם לאחר שכבר בוצע הצילום".

המצלמה נמכרת כרגע ביפן, במחיר של כ-398 דולרים, ובבריטניה בכ-250 ליש"ט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים