תוכן שיווקי
לקראת תחרות הטאף מאדר

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: אייל רייסמן, TankU

11/05/2022 11:14
אייל רייסמן, סמנכ"ל פיתוח, TankU

נבחרת טאף מאדר למען גדולים מהחיים על שם שלמה טירן לשנת 2022 יצאה לא מכבר לדרך. זו השנה השביעית שבה הנבחרת תשתתף באתגר הטאף מאדר, שייערך הפעם בסקוטלנד.

הנבחרת מורכבת מקבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים במגוון ענפי המשק, אשר לצד האימונים לקראת Tough Mudder פועלים להשגת תרומות, ומשתתפים בפעילויות למען עמותת גדולים מהחיים, המסייעת לילדים החולים בסרטן ובני משפחותיהם.

עיקר התרומות מיועדות להקמת "גני חלומות" – גני ילדים המותאמים לילדים החולים בסרטן. לאחר שנחנך גן בבאר שבע, מיועדות כעת התרומות להקמת "גן חלומות" בירושלים. קפטן ויזם הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר.

את הנבחרת הישראלית מלווה קבוצת אנשים ומחשבים  מאז הקמתה לפני שבע שנים, והיא מפיקה מדי שנה את המסע ל-Tough Mudder.

אייל רייסמן, סמנכ"ל פיתוח, TankU

ספר על עיסוקך/הישיגך.

"לאחרונה הצטרפתי לחברת TankU כסמנכ"ל פיתוח. TankU רותמת את הכוח של בינה מלאכותית כדי לעשות מהפכה בעולם שירותי הרכב והופכת שירותים כמו תדלוק, הטענה חשמלית, איסוף מוצרים ושטיפת רכב לאוטומטיים ומותאמים אישית. זהו תפקיד עם אחריות גדולה, הכולל פיתוח מוצרים בחזית הטכנולוגיה, עבודה מול תאגידים בינלאומיים הדורשים עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר, אחריות על התמיכה הטכנית ללקוחות ותפעול שוטף של השירותים השונים של החברה. לפני כן כיהנתי במספר חברות בתפקידי סמנכ"ל פיתוח, והובלתי ארגוני פיתוח טכנולוגיים".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?

"אני משתתף זו השנה החמישית בנבחרת טאף מאדר, ובכל שנה עושה יותר. השנה אני משמש בתפקיד אחראי גיוס התרומות של הנבחרת. בשנה שעברה לקחתי חלק בפרויקט מנטורינג של הנבחרת וזכיתי ללוות בחורה מדהימה, אביטל, שהחלימה מסרטן, ולצעוד יחד איתה לאתגרים חדשים בהצלחה רבה. מצאתי עוד חברה לחיים, וקיבלתי לא פחות מאשר נתתי בתהליך הזה".

למה את/ה רוצה להיות בנבחרת?
"השנים בנבחרת הראו לי כמה אנרגיה וסיפוק יש בנתינה, בתרומה למען האחר. אי אפשר להחליף את זה, והתמכרתי לזה. אני יכול לומר שהחיים שלי לפני הצטרפותי לנבחרת אינם דומים לחיים שלי אחרי. זכיתי במשפחה נוספת, זכיתי ביכולת לתת. פשוט זכיתי".

מה הזיקה שלך לספורט אם בכלל?

"אני מתאמן בקבוצת טריאתלון מדהימה – Team500Watt, באופן קבוע שבעה ימים בשבוע.

בשנה האחרונה השתתפתי וסיימתי בהצלחה שתי תחרויות IronMan 70.3 (חצי איש ברזל), ומתאמן לקראת תחרות IronMan בחודשים הקרובים.

בשנים האחרונות סיימתי בהצלחה שני מרתונים – אמסטרדם ומוסקבה, וכמובן אתגר Tough Mudder ביולי בסקוטלנד".

מהם תחביביך?

"אני חובב יין מושבע, מתופף בזמני הפנוי (המועט) ומחזיק בתג של שופט ראשי בינלאומי בטניס. זכיתי להיות על המגרש בתחרויות גדולות עם שחקנים מה- Top10 בעולם. חוויה אדירה".

קצת על משפחתך ומה יגידו על השתתפותך בנבחרת?

אני נמצא בזוגיות מדהימה עם מור אברהמי, שמפרגנת בכל הזדמנות על הפעילות שלי בנבחרת, וגם שלושת ילדיי – עדן, אביב ואלעד – זוכים ללמוד מה הם ערכי הנתינה, התרומה לקהילה והעזרה ההדדית. תמיד מפרגנים וגאים מאוד בפעילויות שלי. כולם כבר התרגלו שהנבחרת היא חלק מהחיים שלנו כמשפחה וזה מובן מאליו עבורם. כיף גדול".

מה החלום הגדול ביותר שלך?

"לתת זו זכות, והחלום הגדול שלי הוא לא להפסיק לתת ולהמשיך ליהנות מהדרך. כל בוקר כשאני קם אני מחייך ויודע שהדרך חשובה לא פחות מאשר התוצאה. ברמה האישית הספורטיבית – חלום גדול הוא לסיים תחרות IronMan מלא הכוללת 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה ו-42.2 ק"מ ריצה. אתגר מדהים מבחינתי בהתייחס לעובדה שהפעם הראשונה שהתחלתי לרוץ הייתה לפני שבע שנים, ולשחות ולרכוב על אופני כביש למדתי רק לפני שנה וחצי".

אירועים קרובים