סקירה: דיבורית משרדית קלילה ונוחה – ללכת עם ולהרגיש בלי

M5 BH231A היא דיבורית בלוטות' משרדית קלת משקל מבית Mpow, שניתן לחברה לשני מכשירים במקביל לשיחות טלפון או לשיחות ועידה

דיבורית M5 BH231A מבית Mpow

אחד הדברים שהכי קל למצוא כיום בשוק, בכל נקודת מחיר כמעט, הוא אוזניות אלחוטיות נטולות חוטים. למרות שחלקן תומכות היטב בשימוש באוזנייה אחת, למקרים שבהם אסור או לא רצוי להשתמש בשתיהן, לאורך הזמן גיליתי שבכל זאת עבור שיחות טלפון ו/או שיחות ועידה קוליות, עדיף להשתמש בדיבורית.

M5 Bluetooth BH231A מבית Mpow היא דיבורית משרדית, למרות שכמובן אפשר להשתמש בה גם במהלך נסיעה ברכבת, למשל. יש אוזניה אחת ויש מיקרופון שמשולב בקצה מדונה ארוכה למדי, שמגיעה ממש לקרבת הפה – וזה אחד היתרונות שלה עבור מי שזקוק לבצע שיחות רבות, לעומת אוזניות שמסתתרות להן בתוך האוזן ולא חורגות ממנה כמעט.

המשקל של הדיבורית הזאת מגרד מלמטה את קו ה-50 גרם. עם משקל כזה ניתן להשאיר אותן על הראש לאורך כל היום, וגם אם לא, קל מאוד להניח אותן במהירות על הראש ולענות לשיחה הנכנסת. האוזנייה לא מכסה לחלוטין את האוזן, אבל אחרי שמוצאים את הנקודה הנכונה, כשאפשר למתוח במידת מה את הקשת הדקיקה, ניתן להשאיר אותה שעות על הראש לא כל בעיה.

עם זאת, המבנה הפשוט יכול גם להיות נקודת חיסרון. הקשת דקיקה מדי, ועד שמתרגלים ועד שמוצאים את נקודת האיזון שמתאימה, יש מעט הרגשה של חוסר יציבות.

כך או כך, הדיבורית אמורה להחזיק מעמד 18 שעות דיבור, וזאת לאחר כשעתיים של טעינה, עם סוללה בנפח עבודה של 1,800 מילי-אמפר לשעה. המטען השולחני יכול לשמש כמקום שעוזר לשמור את הדיבורית במרחק יד במיקום נוח. לצורך הטעינה יש שתי נקודות שנמצאות בחלק התחתון של הדיבורית, וברגע יצירת המגע הן מאפשרות את הטעינה. בזמן הטעינה נדלקות נורית המטען והנורית בדיבורית. עם סיום הטעינה הנורית בדיבורית נכבית, ואילו הנורית במטען הופכת לכחולה יציבה.

הערכה של BH231A אינה כוללת מטען, אלא כבל חיבור בלבד, כנהוג בתחום הזה, רק חבל שחיבור ה-USB לטעינה הוא עדיין מסוג microUSB ולא Type-C. אולי היה אפשר לחכות פחות משעתיים לטעינה מלאה – ולא שזה כל כך נורא בעצם, כי 18 שעות זה יומיים עבודה ואף יותר, ותמיד אפשר להניח את הדיבורית בעמדת הטעינה שלה כשהיא לא בשימוש.

אין יותר מדי כפתורים בדיבורית הזאת: יש כפתור לשליטה בעוצמת הקול, שמשפיע באופן ישיר על המכשיר שאליו הדיבורית מחוברת, ויש כפתור מלפנים למענה/ניתוק שיחות וגם לכיבוי/הדלקה וצימוד, ואם רוצים להשתיק את המיקרופון פשוט מרימים את המדונה כלפי מעלה. יש צליל שמאשר כניסה למצב השתקה וגם יציאה ממנו, וזה עוזר לחסוך טעויות מביכות. המדונה עצמה מסתובבת ב-330 מעלות, כך שקל מאוד להתאים אותה להעדפות השימוש, וגם לשימוש עם אוזן שמאל או ימין לפי החשק.

צליל נקי בשני הכיוונים

בבדיקות השיחה שביצעתי הן סיפקו צליל נקי בשני הכיוונים, עם הנמכה מסוימת של רעשי הסביבה בדיבורית עצמה. את הצד השני שמעתי נקי אם כי חלש משהו – אין מגבר פנימי באוזנייה – ובכל השיחות שביצעתי לא נשמעה ולו תלונה אחת מעבר לרעשי רקע חזקים במקומות שונים בגלל הסביבה שבה נמצאתי ולא בגלל הדיבורית.

BH231A יכולה גם להתחבר לשני מכשירים במקביל. לדוגמה, אפשר לצמד אותה לטלפון העסקי ולמחשב של שולחן העבודה כאחד, ולענות לשיחה טלפונית רגילה כשזו נכנסת או להשתתף בשיחת ועידה, כשיש דווקא צורך בפעילות הזאת. הצימוד הכפול פשוט למדי ואינו דורש זמן רב.

עם מחיר שוק של 245 שקלים מציעה דיבורית M5 BH231A פתרון נוח למי שרוצה דיבורית לעבודה, ובעצם גם לרכב ולבית, שהינה פשוטה ונוחה לשימוש, וגם נוחה במחיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים