תוכן שיווקי

"אנחנו שותפים טכנולוגיים של כל ספקי הענן המובילים בעולם"

יעל איזנשטיין, מנהלת שותפים ו-alliances לאזור ישראל, יוון וקפריסין ברד האט, מספרת על אירוע השותפים שתקיים החברה

16/11/2021 12:14
יעל איזנשטיין, מנהלת שותפים ו-alliances לאזור ישראל, יוון וקפריסין ברד האט.

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תקיים את כנס ה-Summit Connect השנתי של החברה בישראל במהלך חודש נובמבר. הכנס מורכב מסדרת אירועים אקסקלוסיבית בנושא טכנולוגיית הקוד הפתוח, תוך התמקדות במספר מגזרים אסטרטגיים אשר יכולים להרוויח משימוש בטכנולוגיות של רד האט. במהלך הכנס, מומחי רד האט יספקו עדכונים ותובנות בנוגע לטכנולוגיות החדשניות ביותר של החברה, לצד סדנאות של התנסות מעשית בטכנולוגיות אלו.

לקראת הכנס, יעל איזנשטיין, מנהלת שותפים ו-alliances לאזור ישראל, יוון וקפריסין ברד האט, מספרת על אירוע השותפים, שבו ייקחו חלק שותפים אסטרטגיים כמו אמת מחשוב, מטריקס, בלוז הפצה, בילוקל, רוביקון ועוד.

"אירוע השותפים יתמקד בשותפים הטכנולוגיים של רד האט. המשתתפים ישמעו הרצאות אשר יועברו על ידי השמות הגדולים בעולמות התוכנה, הענן, הגיבוי, האחסון ואבטחת המידע, כמו AWS, Veeam, Nutanix ו-ARMO, אשרו יספרו על שיתופי הפעולה עם רד האט והערך שהם יכולים להביא ללקוחות. לאחרונה בוצעו מספר הכרזות משמעותיות בתחום, כמו השותפות האסטרטגית של רד האט ונוטניקס, אשר במסגרתה יציעו במשותף פתרונות ריבוי עננים בתצורה היברידית; הרחבת הפעילות עם ספקיות הענן; והרכישה של Veeam את Kasten, המפתחת טכנולוגיית גיבוי והתאוששות מאסון עבור עומסי עבודה בקוברנטיס ומוסמכת Red Hat OpenShift".

איזנשטיין מסבירה כי האתגר המרכזי כיום בכל הנוגע לעבודה עם שותפים הוא "פיזור פתרונות ללא מכנה משותף אחיד. אנחנו ברד האט מחברים את הנקודות ויוצרים שותפות טכנולוגית ואסטרטגית, מה שמאפשר לנו לספק את הביטחון הדרוש ללקוח הסופי".

"רד האט משמשת כשותפה טכנולוגית של כל ספקי פלטפורמות הענן המובילים בעולם, בהם AWS, Microsoft Azure ו-Google Cloud. אנחנו יכולים לראות כי ארגונים רבים מרחיבים כיום את הפעילות שלהם בענן והיתרון שיש למערכות קוד פתוח בסביבה זו, זוהי הרחבת הברית בין השחקנים המובילים בשתי הקטגוריות – רד האט ו-AWS. מעתה, ניתן יהיה לתפעל שירותים בענן של AWS מתוך פלטפורמת Red Hat OpenShift Container במקביל לעננים הפרטיים של הלקוחות. הפתרון מייצג מודל היברידי, שהולך ומתחזק במערכות המידע הארגוניות", מוסיפה איזנשטיין.

"אנחנו רואים כבר היום את הצורך של ארגונים רבים באבטחה, גיבוי והיברידיות לסביבות מורכבות הפרוסות מתחנות הקצה ועד הענן. מרחב הפעילות של שותפי רד האט מסייע ללקוחות לספק פתרונות וחדשנות עסקית בצורה מהירה יותר, לבנות תשתיות יציבות וגמישות יותר אשר יכולות להגיב לשינויים מהירים ולהתאים את המערכות במטרה להתמודד עם הדרישה הגוברת מצד הלקוחות", סיכמה איזנשטיין.

אירועים קרובים