גיוס שהפך עוד חברה ליוניקורן: אופן ווב גייסה 150 מיליון דולר

הגיוס של הסטארט-אפ הישראלי - שפיתח טכנולוגיה לשיפור השיח ברשת - נעשה בהובלת הקרנות Insight Partners ו-Georgian Partners, והוא מביא את שווי החברה ליותר מ-מיליארד דולר

צוות אופן ווב הישראלי.

הסטארט-אפ הישראלי אופן ווב (OpenWeb) – שפיתח טכנולוגיה לשיפור השיח ברשת – משלים סבב גיוס שמביא את שווי החברה למעל מיליארד דולר, והופך את החברה ליוניקורן.

אופן ווב, שכאמור פיתחה טכנולוגיה לשיפור השיח ברשת ופועלת במטרה לייצר שיח ציבורי בריא ואיכותי יותר, הודיעה היום (ד') על השלמת סבב גיוס E בסך 150 מיליון דולר, בהובלת הקרנות Insight Partners ו-Georgian Partners ובהשתתפות המשקיעים עומר ציגלר, הראל השקעות, Entrée Capital,

New York Times, Dentsu ו-Samsung Next, יחד עם פרופ' סקוט גלאווי, שהשקיע בעבר בחברה והצטרף השנה לדריקטוריון שלה.

הפכה לחדקרן. אופן ווב.

הפכה לחד קרן. אופן ווב.

החברה פועלת למען יצירת אלטרנטיבה למונופול ברשתות החברתיות, שתשמר את השיח הנקי ברשת. באמצעות סבב גיוס זה, אופן ווב עתידה להרחיב את העשייה שלה ברחבי הרשת לוורטיקלים נוספים ומותגים שונים. בנוסף, החברה תתמוך בשינוי המתהווה בעולם הפרסום המקוון, הכולל אינטרנט ללא קוקיז (third-party cookies) שיאפשר לגלוש באינטרנט בפרטיות, במצב אנונימי.

אופן ווב הוקמה על ידי נדב שובל בשנת 2012 וגייסה עד כה 220 מיליון דולר. החברה מעסיקה למעלה מ- 160 עובדים בישראל, ניו יורק וקייב. בשנים האחרונות חוותה צמיחה אדירה וכיום, מאפשרת שיח בריא ליותר מ-100 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. המערכת של אופן ווב מוטמעת על גבי אתרי התוכן הגדולים בעולם ומאפשרת למערכת העיתונות הדיגיטלית להוביל את השיח הציבורי, שנכון להיום נשלט בבלעדיות על ידי הרשתות החברתיות. אופן ווב, לדבריה, בונה את הקהילות של הרוב המוחלט של יצרני התוכן בעולם, והחברה עובדת כיום עם מעל ל-1,000 חברות מדיה, ביניהן: Fox News, Yahoo, TechCrunch, Salon, AOL, The times ובארץ – גלובס, ישראל היום, ספורט 5, מעריב ועוד.

נדב שובל, מייסד שותף ומנכ"ל אופן ווב.

נדב שובל, מייסד שותף ומנכ"ל אופן ווב. צילום: אופן ווב

"צעד משמעותי עבורנו במשימה לשיפור השיח ברשת"

"סבב הגיוס מהווה צעד משמעותי עבורנו במשימה לשיפור השיח ברשת", אומר שובל, מייסד שותף ומנכ"ל אופן ווב. "באינטרנט הפתוח שכולל גלישה ללא קוקיז בעלי אתרים מחפשים דרך לבנות מאגר נתונים עבור הקהל שלהם, תוך שמירה על ביטחון הגולשים. סבב גיוס זה יאיץ את פעילותנו ויסייע לנו להתרחב לשווקים חדשים, שיכללו ורטיקלים משמעותיים בשוק".

"בשנה וחצי האחרונות, כשרוב חיינו מתנהלים דרך האינטרנט, השיח ברשת הפך לחשוב יותר מתמיד", אמר מתיו לויד-תומס, מנהל פיתוח בתאגיד הניו יורק טיימס. "אנו גאים בשותפות שלנו עם אופן ווב ושמחים לקחת חלק במשימה להילחם ברעילות השיח ברשת ולקדם את בעלי האתרים לפתח קשר ישיר עם הקהל שלהם".

"אנו גאים להוביל את שלושת סבבי הגיוס האחרונים של אופן ווב ולתמוך בחברה שמעבר לטכנולוגיית הבינה המלאכותית שבנתה, מובילה שינוי חברתי משמעותי המעודד שיח בריא ברשתות החברתיות|", כך אמר ג'ף הורינג, מנכ"ל Insight Partners. "אנו צופים לחברה עתיד מצליח, ושמחים להיות שותפים בו".

יצוין כי אופן ווב ממשיכה להתרחב בארץ ומגייסת עשרות עובדים, בעיקר בתחומי הטכנולוגיה. כמו כן החברה מתכננת להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלה, עם משרדים חדשים באירופה ואוסטרליה. הצוות בוחן גם רכישות אסטרטגיות בימים אלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים