אינטל השיקה את הגרסה החדשה של מעבדי Core-H לביצועים גבוהים

מדובר במעבדים שבצד הצרכני מיועדים בעיקר לשמש כבסיס לניידי משחקים, ובצד המסחרי לקדם תחנות עבודה ניידות מהירות וחזקות יותר, אם לשוק הארגוני ואם לשוק יוצרי התוכן שזקוקים לביצועים גבוהים בשילוב עם תכונות אבטחה.

צילום: אינטל

אינטל הכריזה אתמול על הסבב השני מעבדי Core מהדור ה-11 למחשבים ניידים, כשהפעם מדובר במעבדי Core-H, מעבדי הביצועים הגבוהים. מדובר במעבדים שבצד הצרכני מיועדים בעיקר לשמש כבסיס לניידי משחקים, ובצד המסחרי לקדם תחנות עבודה ניידות מהירות וחזקות יותר, אם לשוק הארגוני ואם לשוק יוצרי התוכן שזקוקים לביצועים גבוהים בשילוב עם תכונות אבטחה.

בהיבט הארגוני המעבדים מלווים גם בפלטפורמה המעודכנת של vPro עם כמה שכבות של אמצעי הגנה ברמת החומרה, כולל תכונות כמו תמיכה בזיכרונות ECC, תמיכה ב-Hardware Shied כולל טכנולוגיה לזיהוי איומים, וכן אפשרות הצפנה של כל הזיכרון תוך כדי תנועה. עוד כלים שמציעים המעבדים החדשים הם האצה של יישומי למידה מעמיקה, ובתחום הקישוריות תמיכה בהעברת נתונים בקצב מהיר עם חיבורי Thunderbolt 4 ותמיכה ב-Wi-Fi 6E.

רשימת המעבדים החדשים לתחום העסקי מורכבת מחמישה דגמים, שניים מהם הם מעבדי הדור ה-11 של סדרת Xeon, ושלושה מעבדי Core, אחד לכל רמה – i5, i7 ו-i9.

שני המעבדים המובילים הם Core i9-11950H ו-W-11955M. מדובר במעבדים שיכולים להציע פעולות במהירות טורבו המגיעה ל-5.0 גיגה-הרץ על שתי ליבות, בתמיכה עם טכנולוגיית ה-Turbo Boost Max 3.0 של החברה. בעבודה של כל הליבות בו זמנית אפשר להגיע למהירות טורבו של 4.5 גיגה-הרץ לכל ליבה. המהירות הבסיסית של המעבדים הללו, עבור צריכת כוח של 45 ואט, היא 2.6 גיגה-הרץ.

שני המעבדים הללו, יחד עם Core i7-11850H, מציעים 8 ליבות פיזיות עם תמיכה ב-16 ליבות לוגיות, בעוד ששני המעבדים הנוספים, Xeon W-11855M ו-Core i5-11500H מציעים 6/12 ליבות. כל המעבדים תומכים בזיכרונות DDR4-3200, מגיעים עם שבב גרפי מובנה במהירות בסיסית של 350 הרץ ומהירות טורבו של 1,450 הרץ, והם תומכים גם ב-SIPP – פלטפורמת ה-IT לעבודה יציבה של אינטל, וב-TXT – טכנולוגיה המציעה יכולת הרצה מאובטחת ליישומים מוגדרים במערכת.

באינטל טוענים לשיפור ניכר בביצועים מדור לדור, כולל כמעט 30% במבחני תחנות עבודה מבוססי SPEC workstation 3.1, קצת יותר מ-10% בעומסי עבודה פיננסיים וכדומה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים